درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41499صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 بهمن 1398 - 11:31
نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
مسئولان روابط‌عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت در نشست ظهر روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ همزمان با اعلام هواشناسی در زمینه ورود یک سامانه سرد بارشی به استان گیلان هماهنگی های لازم را برای اطلاع رسانی به شهروندان به عمل آوردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مسئولان روابط‌عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت در نشست ظهر روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ همزمان با اعلام هواشناسی در زمینه ورود یک سامانه سرد بارشی به استان گیلان هماهنگی های لازم را برای اطلاع رسانی به شهروندان به عمل آوردند.
 
 به گزارش شارا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست علیرضا قانع گفت: در هر برنامه و موضوع، داشتن ارتباطات مستقیم و برقراری هماهنگی می تواند سبب بهبود عملکرد ها شود.
 
 وی افزود: ما باید یک گروه هماهنگ باشیم که در زمینه این موضوع خاص می خواهیم به شهروندان اطلاع رسانی کرده و آگاهی های لازم را در حوزه های تخصصی سازمانهای شهرداری مثلاً زمان و مکانهای تحویل زباله، وجود ارزاق عمومی در میادین میوه و تره بار، حفاظت از فضای سبز و جلوگیری از خطر سقوط درختان، عملکرد مناطق پنجگانه، باز بودن شریان های اصلی عبور و مرور شهر و… به آنها انتقال دهیم.
 
 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت سپس خاطر نشان کرد: روابط عمومی های همه مناطق و سازمانها موظف هستند در اولین ساعات بارش با حضور در صحنه نسبت پوشش خبری و تصویری اقدامات اقدام و به مدیریت ارتباطات مرکز ارسال نمایند.
 
 قانع گفت: علاوه بر اینکه برخی مطالب از طریق روابط عمومی سازمانها و مناطق اطلاع رسانی می شود، اطلاعیه های رسمی به صورت متمرکز و از طریق پورتال شهرداری رشت اطلاع رسانی می کند.
 
 وی ادامه داد: مسیرهای اطلاع رسانی از طریق بهره گیری از فضای مجازی، پورتال شهرداری مرکز و استفاده از ظرفیت خبرگزاریها و پایگاه های خبری است.
 
 علیرضا قانع در پایان تاکید کرد: برای اینکه آرامش خاطر شهروندان فراهم شود، اطلاع خدمات و تلاشهایی که همکاران شهرداری در بخشهای مختلف ارائه می دهند، به وسیله یک گروه پشتیبان در سازمانها و مناطق جمع آوری شده و به اطلاع افکار عمومی می رسد.
 
 گفتنی است در این نشست مسئولان روابط عمومی هر سازمان و مناطق پنجگانه در زمینه آمادگی خود برای ایجاد هماهنگی های لازم در زمان بارش صحبت کردند.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد