درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 20:43   

چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟

  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41499صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 بهمن 1398 - 11:31
نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
مسئولان روابط‌عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت در نشست ظهر روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ همزمان با اعلام هواشناسی در زمینه ورود یک سامانه سرد بارشی به استان گیلان هماهنگی های لازم را برای اطلاع رسانی به شهروندان به عمل آوردند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مسئولان روابط‌عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت در نشست ظهر روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ همزمان با اعلام هواشناسی در زمینه ورود یک سامانه سرد بارشی به استان گیلان هماهنگی های لازم را برای اطلاع رسانی به شهروندان به عمل آوردند.
 
 به گزارش شارا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست علیرضا قانع گفت: در هر برنامه و موضوع، داشتن ارتباطات مستقیم و برقراری هماهنگی می تواند سبب بهبود عملکرد ها شود.
 
 وی افزود: ما باید یک گروه هماهنگ باشیم که در زمینه این موضوع خاص می خواهیم به شهروندان اطلاع رسانی کرده و آگاهی های لازم را در حوزه های تخصصی سازمانهای شهرداری مثلاً زمان و مکانهای تحویل زباله، وجود ارزاق عمومی در میادین میوه و تره بار، حفاظت از فضای سبز و جلوگیری از خطر سقوط درختان، عملکرد مناطق پنجگانه، باز بودن شریان های اصلی عبور و مرور شهر و… به آنها انتقال دهیم.
 
 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت سپس خاطر نشان کرد: روابط عمومی های همه مناطق و سازمانها موظف هستند در اولین ساعات بارش با حضور در صحنه نسبت پوشش خبری و تصویری اقدامات اقدام و به مدیریت ارتباطات مرکز ارسال نمایند.
 
 قانع گفت: علاوه بر اینکه برخی مطالب از طریق روابط عمومی سازمانها و مناطق اطلاع رسانی می شود، اطلاعیه های رسمی به صورت متمرکز و از طریق پورتال شهرداری رشت اطلاع رسانی می کند.
 
 وی ادامه داد: مسیرهای اطلاع رسانی از طریق بهره گیری از فضای مجازی، پورتال شهرداری مرکز و استفاده از ظرفیت خبرگزاریها و پایگاه های خبری است.
 
 علیرضا قانع در پایان تاکید کرد: برای اینکه آرامش خاطر شهروندان فراهم شود، اطلاع خدمات و تلاشهایی که همکاران شهرداری در بخشهای مختلف ارائه می دهند، به وسیله یک گروه پشتیبان در سازمانها و مناطق جمع آوری شده و به اطلاع افکار عمومی می رسد.
 
 گفتنی است در این نشست مسئولان روابط عمومی هر سازمان و مناطق پنجگانه در زمینه آمادگی خود برای ایجاد هماهنگی های لازم در زمان بارش صحبت کردند.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"