درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 13:35   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹

  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41498صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 بهمن 1398 - 11:30
دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی شهرستان نور، گفت: دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه روابط عمومی ادارات شهرستان نور با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی شهرستان نور، گفت: دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه روابط عمومی ادارات شهرستان نور با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس، روابط عمومی حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می‌گیرد تا ارتباطی دوسویه بین سازمان و مخاطب برقرار کند، به عنوان چشم بینای ادارات مطرح است و پویایی آن موجب رشد و بالندگی مجموعه‌ها، ادارات و مراکز می‌شود.
 
 می توان گفت، روابط عمومی هنر، علم و فن بوده و آئینه تمام‌نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است که البته وظیفه تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ در افکار عمومی را بر عهده دارد و پل ارتباطی مردم و سازمان است.
 
 بنا به گفته کارشناسان روابط عمومی چهار محور علمی‌گرایی، پژوهش‌گرایی، سیستماتیک و ایده‌آلی بودن از شاخص‌ترین ویژگی‌های یک روابط عمومی سرآمد است.
 
 از این رو شورای روابط عمومی شهرستان نور با همکاری یک موسسه تخصصی و رابط خانه مطبوعات این شهرستان با هدف افزایش دانش و توانایی روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان مبادرت به برگزاری نخستین دوره آموزشی و مهارتی ویژه این قشر کرده است.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان نور در این رابطه، اظهار کرد: پویا و سرزنده بودن هر اداره و نهادی در گرو داشتن یک روابط عمومی فعال و پویاست و اگر روابط عمومی ها تقویت نشوند، آن سازمان در انجام وظایف خود موفق نخواهد بود.
 
 وی افزود: امروزه با ظهور فضای رسانه‌ای متنوع و شبکه‌های اجتماعی، نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم با مسوولین بسیار مهم و حائز اهمیت است، یک روابط عمومی فعال می تواند ضمن انعکاس به‌موقع اخبار و فعالیت های سازمان مربوطه، نواقص را به مسوول سازمان انتقال و درصدد رفع آن نقیصه باشد.
 
 نبی‌الله توکلی، تصریح کرد: تفاوت دانش روابط عمومی با دیگر دانش‌ها، روابط انسانی است و اگر این رابطه درون و برون سازمانی کامل نباشد آن سازمان در انجام کارهای خود پیشرفت نمی‌کند.
 
 مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور با اعلام اینکه روابط عمومی، یک علم و دانش است، افزود: برای ارتقای توان علمی و تخصصی کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان، دوره های آموزشی و مهارتی ویژه این قشر را برگزار می‌کنیم.
 
 وی در پایان گفت: دوره‌های آموزشی شامل خبرنویسی وعکاسی به منظور ارتقای علمی روابط عمومی ادارات با اولویت ( آموزش خبرنویسی) در هفته آینده با همکاری رابط خانه مطبوعات و یک موسسه تخصصی خبری برگزار می‌شود.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"