درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 05:14   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41498صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 بهمن 1398 - 11:30
دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی شهرستان نور، گفت: دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه روابط عمومی ادارات شهرستان نور با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی شهرستان نور، گفت: دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه روابط عمومی ادارات شهرستان نور با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس، روابط عمومی حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می‌گیرد تا ارتباطی دوسویه بین سازمان و مخاطب برقرار کند، به عنوان چشم بینای ادارات مطرح است و پویایی آن موجب رشد و بالندگی مجموعه‌ها، ادارات و مراکز می‌شود.
 
 می توان گفت، روابط عمومی هنر، علم و فن بوده و آئینه تمام‌نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است که البته وظیفه تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ در افکار عمومی را بر عهده دارد و پل ارتباطی مردم و سازمان است.
 
 بنا به گفته کارشناسان روابط عمومی چهار محور علمی‌گرایی، پژوهش‌گرایی، سیستماتیک و ایده‌آلی بودن از شاخص‌ترین ویژگی‌های یک روابط عمومی سرآمد است.
 
 از این رو شورای روابط عمومی شهرستان نور با همکاری یک موسسه تخصصی و رابط خانه مطبوعات این شهرستان با هدف افزایش دانش و توانایی روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان مبادرت به برگزاری نخستین دوره آموزشی و مهارتی ویژه این قشر کرده است.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان نور در این رابطه، اظهار کرد: پویا و سرزنده بودن هر اداره و نهادی در گرو داشتن یک روابط عمومی فعال و پویاست و اگر روابط عمومی ها تقویت نشوند، آن سازمان در انجام وظایف خود موفق نخواهد بود.
 
 وی افزود: امروزه با ظهور فضای رسانه‌ای متنوع و شبکه‌های اجتماعی، نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی مردم با مسوولین بسیار مهم و حائز اهمیت است، یک روابط عمومی فعال می تواند ضمن انعکاس به‌موقع اخبار و فعالیت های سازمان مربوطه، نواقص را به مسوول سازمان انتقال و درصدد رفع آن نقیصه باشد.
 
 نبی‌الله توکلی، تصریح کرد: تفاوت دانش روابط عمومی با دیگر دانش‌ها، روابط انسانی است و اگر این رابطه درون و برون سازمانی کامل نباشد آن سازمان در انجام کارهای خود پیشرفت نمی‌کند.
 
 مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور با اعلام اینکه روابط عمومی، یک علم و دانش است، افزود: برای ارتقای توان علمی و تخصصی کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان، دوره های آموزشی و مهارتی ویژه این قشر را برگزار می‌کنیم.
 
 وی در پایان گفت: دوره‌های آموزشی شامل خبرنویسی وعکاسی به منظور ارتقای علمی روابط عمومی ادارات با اولویت ( آموزش خبرنویسی) در هفته آینده با همکاری رابط خانه مطبوعات و یک موسسه تخصصی خبری برگزار می‌شود.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی