درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 20:51   

چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟

  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41493صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 6 بهمن 1398 - 08:11
روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟
استراتژی روابط عمومی نیازمند رویکردی پایدار و مستمر است. توقع نداشته باشید کمپین روابط عمومی برپا کنید و فروش تان یک شبه به سقف برسد. به یاد داشته باشید که روابط عمومی به سازمان ها کمک می کند که با عموم ارتباط برقرار کنند. معنی این امر این است که آگاهی از نام تجاری شما باید در طول زمان افزایش پیدا کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی اصطلاح روابط عمومی را می شنوید به یاد چه می افتید؟ شاید شما به یک تبلیغگر مشهور یا سخنگوی یک شرکت بزرگ فکر کنید. شاید شما به استراتژی یک سازمان در سایت های شبکه های اجتماعی خود فکر کنید یا ذهن شما به طور خودکار به روابط رسانه ای یا انتشار مطبوعاتی برود. واقعیت این است که روابط عمومی می تواند به معنای چیزهای مختلف باشد و از جهات مختلفی دیده شود.


تعریف روابط عمومی
آنطور که HubSpot تعریف می کند، روابط عمومی یعنی "یک فرآیند ارتباطی استراتژیک که بین شرکت ها و عموم مردم روابط دو سر سود برقرار می کند." یعنی روشی که به وسیله آن سازمانی با مردم مراوده می کند. این کار می تواند از راه های متفاوتی انجام شود که در زیر آمده است:


• روابط رسانه ای یا از طریق کمپین های کامل یا از طریق نظرسنجی به میزان مناسب.


• تولید محتوا که می تواند شامل هر چه گرفته از ایمیل تبلیغاتی (روزنامه های الکترونیکی) تا وبلاگ نویسی و اوراق سفید و سایر موارد این دست (بروشور و ایمیل مستقیم و غیره) بشود.


• رسانه های اجتماعی که اغلب شامل مدیریت انواع مختلفی از برنامه های شبکه های اجتماعی می شود.


• مدیریت برنامه شامل میزبانی یا تبلیغ رخدادها.


• تبلیغ یا از راه های سنتی تبلیغ یا از طریق موبایل و کانال های آنلاین.


آنچه باید درباره روابط عمومی بدانید:
به عنوان صاحب تجارت، پیش از استخدام شرکت یا مشاور برای مدیریت روابط رسانه ای یا تبلیغات رسانه های اجتماعی یا هر جزء مربوط به روابط عمومی دیگر از کارتان، مهم است برخی موارد پایه ای درباره روابط عمومی را بدانید:


1. استراتژی روابط عمومی نیازمند رویکردی پایدار و مستمر است. توقع نداشته باشید کمپین روابط عمومی برپا کنید و فروش تان یک شبه به سقف برسد. به یاد داشته باشید که روابط عمومی به سازمان ها کمک می کند که با عموم ارتباط برقرار کنند. معنی این امر این است که آگاهی از نام تجاری شما باید در طول زمان افزایش پیدا کند. برای مثال، ساخت پایگاهی در رسانه های اجتماعی زمان می برد. علاوه بر ساخت صفحه در شبکه اجتماعی باید طرفدارانی جذب کنید و در طول زمان آن ها را درگیر نگه دارید.


2. فراتر از سود و زیان شرکت را در نظر بگیرید. اینکه فقط به میزان فروش شرکت تان توجه کنید به شما تصویری کامل از آنچه روابط عمومی برای شما انجام می دهد نخواهد داد. علاوه بر میزان فروش باید به آمار وبسایت، میزانی که در رسانه به نام شما اشاره شده (به خصوص اگر روابط رسانه ای بخشی از استراتژی شما باشد)، تعامل با مشتری و بسیاری موارد دیگر توجه کنید.


3. همان اندازه که پول می دهید آش می خورید. می فهمم، بودجه کم است. متخصصان روابط عمومی در زمینه های متفاوت از جمله تولید محتوای موثر، روابط رسانه ای و غیره آموزش دیده اند و به علاوه تجربه تعامل با گروه مختلف مخاطبان در سایت های رسانه های اجتماعی، ایمیل و تلفن را دارند.

 

اگرچه ممکن است بتوانید مقداری از کارهای روابط عمومی شرکت را خودتان انجام دهید، زمان شما به عنوان صاحب شغل ارزشمند است و اینکه کسی را استخدام کنید که در زمینه های برقراری ارتباط موثر و دقیق با عموم مردم و آگاهی از ترندهای فعلی برای دسترسی به مخاطب هدف آگاه است، ارزش مبلغی که می پردازید را دارد.

 

پرسش های دیگر درباره روابط عمومی چیست؟

نویسنده: آستین گلد
مترجم: حنانه باقریان

منبع: www.business2community.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"