درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 آبان 1400 - 23:33   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41491صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 بهمن 1398 - 21:31
روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی
غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر - در کنار نیروهای متخصص نیاز به امکانات و ابزار "ارتباطی" در عصر ارتباطات از ملزومات کار روابط عمومی است به طوری که این ابزار در خدمت فرایند امور روابط عمومی قرار گیرد تا با زبان ارتباطات بتواند اخبار و اطلاعات را در سریعترین شکل ممکن مخابره نماید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای شناخت روابط‌عمومی باید به مطالعه تعاریف متعدد و متنوعی از آن پرداخت که ماهیت روابط عمومی بیش از پیش نمایان شود.
 
 گرچه این تعاریف جسته و گریخته علامت و نشانی از روابط عمومی دارد، اما باید فارغ از این موضوع به "شخصیت" روابط عمومی در سازمانها اشاره کرد که بار اطلاع رسانی و نظر سنجی و دیگر وظایف بر عهده آن گذاشته است.
 
 برای ارتقاء شخصیت و کاراکتر روابط عمومی می بایست ابتدا آن را به عنوان مجموعه یی نگریست که وظایف متنوع آن نگاه مدیران و مخاطبان و مشتریان را به سوی آن کشاند تا جایگاه رفیع روابط عمومی به منزله سرآغاز برخی از امور فنی و هنری با چاشنی تخصص در هم آمیخته تا شخصیت آن شکل گیرد.
 
 روابط عمومی در واقع نیاز به "نیروهای متخصص" و آگاهی دارد که بتواند برنامه‌های سازمان متبوع خود را در درون و بیرون سازمان پایه ریزی کند تا از قبل آن اعتماد مراجعان و مشتریان را به سوی خود جلب نماید.
 
 در کنار نیروهای متخصص نیاز به امکانات و ابزار "ارتباطی" در عصر ارتباطات از ملزومات کار روابط عمومی است به طوری که این ابزار در خدمت فرایند امور روابط عمومی قرار گیرد تا با زبان ارتباطات بتواند اخبار و اطلاعات را در سریعترین شکل ممکن مخابره نماید.
 
 در این اثنا "حمایت" مدیران از روابط عمومی می تواند به قوام و دوام روابط عمومی منجر شود و چنانچه این حمایت سست و بی مقدار باشد روابط عمومی نخواهد توانست در خدمت سازمان و اهداف عالیه آن باشد.
 
 بجاست مدیرانی که اعتقاد و اعتماد به روابط عمومی دارند و می دانند اعتبار بخشیدن به روابط عمومی می تواند دستاوردهای ارزشمندی برای سازمان خود داشته باشد از هیچ کوششی برای تجهیز روابط عمومی دریغ نورزیده و بدانند سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در این بخش می تواند وجه سازمانی شان را نزد افکار عمومی و دیگر سازمان ها و خدمات گیرندگان بهبود و افزون کرده و آن ها را از برخی حواشی و سوء تفاهم ها مصون و بیمه نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی