درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 15 تیر 1399 - 04:04   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین
  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود
  امضای تفاهم نامۀ احداث شاخص ترین خط ریلی کشور با حضور مدیر عامل فولاد مبارکه
  مهندس عظیمیان: فولاد مبارکه به اقتدار اقتصاد ملی می اندیشد
  نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در بازدید از فولاد مبارکه: توسعه های فولاد مبارکه پویایی صنعت و اشتغالزایی برای جوانان به همراه دارد
  معاون بهره برداری فولاد مبارکه تشریح کرد؛ نقش و اهمیت احداث خط نورد گرم شمارۀ 2
  با حمایت فولاد مبارکه و در مجتمع فولاد سبا به دست آمد؛ ایران به جمع سازندگان رباتهای مکندۀ کاتالیست پیوست
  ثبت بهترین عملکرد بازده کیفی و بازده عمودی در فولاد مبارکه
  در خرداد ماه سال جاری صورت گرفت؛ تولید محصولات منطبق با سفارش در فولادسازی و ریخته گری فولاد مبارکه از 98.3 درصد گذشت
  تأکید رئیس ادارۀ اداره صنعت، معدن و تجارت لنجان بر حمایت از صنعت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41491صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 بهمن 1398 - 21:31
روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی
غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر - در کنار نیروهای متخصص نیاز به امکانات و ابزار "ارتباطی" در عصر ارتباطات از ملزومات کار روابط عمومی است به طوری که این ابزار در خدمت فرایند امور روابط عمومی قرار گیرد تا با زبان ارتباطات بتواند اخبار و اطلاعات را در سریعترین شکل ممکن مخابره نماید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای شناخت روابط‌عمومی باید به مطالعه تعاریف متعدد و متنوعی از آن پرداخت که ماهیت روابط عمومی بیش از پیش نمایان شود.
 
 گرچه این تعاریف جسته و گریخته علامت و نشانی از روابط عمومی دارد، اما باید فارغ از این موضوع به "شخصیت" روابط عمومی در سازمانها اشاره کرد که بار اطلاع رسانی و نظر سنجی و دیگر وظایف بر عهده آن گذاشته است.
 
 برای ارتقاء شخصیت و کاراکتر روابط عمومی می بایست ابتدا آن را به عنوان مجموعه یی نگریست که وظایف متنوع آن نگاه مدیران و مخاطبان و مشتریان را به سوی آن کشاند تا جایگاه رفیع روابط عمومی به منزله سرآغاز برخی از امور فنی و هنری با چاشنی تخصص در هم آمیخته تا شخصیت آن شکل گیرد.
 
 روابط عمومی در واقع نیاز به "نیروهای متخصص" و آگاهی دارد که بتواند برنامه‌های سازمان متبوع خود را در درون و بیرون سازمان پایه ریزی کند تا از قبل آن اعتماد مراجعان و مشتریان را به سوی خود جلب نماید.
 
 در کنار نیروهای متخصص نیاز به امکانات و ابزار "ارتباطی" در عصر ارتباطات از ملزومات کار روابط عمومی است به طوری که این ابزار در خدمت فرایند امور روابط عمومی قرار گیرد تا با زبان ارتباطات بتواند اخبار و اطلاعات را در سریعترین شکل ممکن مخابره نماید.
 
 در این اثنا "حمایت" مدیران از روابط عمومی می تواند به قوام و دوام روابط عمومی منجر شود و چنانچه این حمایت سست و بی مقدار باشد روابط عمومی نخواهد توانست در خدمت سازمان و اهداف عالیه آن باشد.
 
 بجاست مدیرانی که اعتقاد و اعتماد به روابط عمومی دارند و می دانند اعتبار بخشیدن به روابط عمومی می تواند دستاوردهای ارزشمندی برای سازمان خود داشته باشد از هیچ کوششی برای تجهیز روابط عمومی دریغ نورزیده و بدانند سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در این بخش می تواند وجه سازمانی شان را نزد افکار عمومی و دیگر سازمان ها و خدمات گیرندگان بهبود و افزون کرده و آن ها را از برخی حواشی و سوء تفاهم ها مصون و بیمه نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بازاریابی تأثیرگذار چطور در دُبی رشد می‌کند؟


  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند


  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد


  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است


  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی


  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد


  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند


  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا