درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:25   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41481صفحه نخست » دوشنبه، 14 تیر 1400 - 10:00
تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی
متخصصان بازاریابی و روابط عمومی غالباً اصطلاحاتی مانند «رسانه شخصی»، «رسانه های اکتسابی» و «رسانه پولی» را استفاده می‌کنند؛ بنابراین اجازه دهید دقیقاً توضیح دهیم که هریک از این شرایط به ویژه در زمینه استراتژی بازاریابی داخلی به چه معناست:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متخصصان بازاریابی و روابط عمومی غالباً اصطلاحاتی مانند «رسانه شخصی»، «رسانه های اکتسابی» و «رسانه پولی» را استفاده می‌کنند؛ بنابراین اجازه دهید دقیقاً توضیح دهیم که هریک از این شرایط به ویژه در زمینه استراتژی بازاریابی داخلی به چه معناست:

رسانه های شخصی: محتوایی که در وب‌سایت خود دارید، مانند وبلاگ‌ها، قطعات محتوا، فیلم‌ها و ایمیل‌های خود و غیره.


رسانه های اکتسابی: قرارگرفتن در معرض منابع دیگری از جمله ارجاع کلامی، یادداشت‌های مطبوعات، بک لینک، سهام اجتماعی، مقالات جانبی که در یک انتشارات تجاری و غیره مشارکت کرده‌اید.


رسانه پولی: محتوایی که برای تبلیغ آن پولی پرداخت کرده‌اید، مانند کمپین‌های پرداخت به ازای هر کلیک، بازخوانی تبلیغات، ارسال تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و غیره.

 



مهم است که به یاد داشته باشید رسانه‌های شخصی و کسب‌وکار رسانه‌ای در کنار هم هستند. اولویت اول شما ایجاد رسانه‌های برتر است که درحقیقت حق ارتقاء و اشتراک‌گذاری در جاهای دیگر را «کسب» می‌کنند.

از روش راهبردی و برنامه‌ریزی شده‌ای، برای چگونگی تولید رسانه‌های شخصی خود استفاده کنید و هیچگاه تمرکز خود را درمورد تأثیرگذاری مکان در جست‌وجوی اصلی و نهایی قیف فروش (بازاریابی) از دست ندهید.

اگر رسانه شخصی شما خوب باشد، باید فرصت‌های رسانه‌ای اکتسابی شما، منطقی دنبال شود.


چرا باید یک استراتژی رسانه‌ای شخصی داشته باشید؟
افزایش ترافیک وب‌سایت و نرخ تبدیل

از آنجایی که کار رسانه‌های شخصی فقط همین است -محتوایی که ویژه شماست- شما باید از آن برای هدایت اهداف بلندمدت بازاریابی خود استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که مقالات وبلاگ شما، ایمیل، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و سایر فرم‌های رسانه شخصی در راستای استفاده راهبردی برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت شما و پرورش آن‌ها از طریق بازدید خریداران است.

این کار را با اطمینان از داشتن رسانه‌های شخصی سطح بالا شروع کنید که به افزایش رتبه شما در جست‌وجوی اصلی کمک می‌کند. محتوای ماهرانه‌ای که به سؤالات متداول یک چشم‌انداز پاسخ می‌دهد، ممکن است در مرحله آگاهی بازدید خریدار باشد.

این بخش از رسانه‌های شخصی به قابلیت دیده‌شدن شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) و جذب مشتری بالقوه کمک می‌کند.

هنگامی که به رسانه‌های پولی فکر می‌کنید، به دنبال مباحث و مفهوم بزرگتر باشید: آیا یک مطالعه گسترده یا تحقیق در کسب‌وکار شما وجود دارد که بتواند برای افرادی که به دنبال استفاده از فناوری‌های جدید هستند یا اندیشه‌ای نو را به کار می‌گیرند، مفید باشد؟

اگر می‌توانید منبعی باشید که آن نوع بینش‌ها را جمع می‌کند، انتشار رسانه‌ها برای تهیه اطلاعات مجبور به پرداخت هزینه‌ زیادی نیست، آن‌ها به احتمال زیاد از آن به‌عنوان منبع اصلی استفاده می‌کنند و در منابع خود ارجاع می‌دهند.


اشتراک‌گذاری رسانه‌ های اجتماعی
یکی از مشتریان ما، تولید‌کننده تجهیزات تخصصی وسایل نقلیه است، در اوایل بازدید، مشغول به کار وبلاگ نویسی شد. ما راهنمایی‌هایی ارائه کردیم و به آن‌ها کمک کردیم تا خود را در بازار پیدا کنند.

آن‌ها مقاله بزرگی نوشتند. یکی از اولین کسانی که به سمت نوشتن هدایت کردیم و در عرض دو روز از انتشار، یک انتشارات کلیدی کسب‌وکار آن را انتخاب کرد و در صفحه فیس بوک خود با ۱۸۰۰۰۰ دنبال‌کننده به اشتراک گذاشت.

مقاله وبلاگ به‌سرعت مانند ویروس پخش شد و طی ۵ روز، ۳۰۰۰ بازدید داشت. شما می‌توانید ارزش‌ یک پیوند انتشار گسترده را برای محتوای وب‌سایت خود تصور کنید، البته تعداد هدایت‌هایی که می‌توانید از نوع بازدید به دست آورید.


بهبود سئو
برای اینکه سایر رسانه‌ها بتوانند محتوای شما را به اشتراک بگذارند و به آن‌ها پیوند دهند، ابتدا باید هنگام جست‌وجوی آنلاین، آن را پیدا کنند؛ بنابراین بسیار مهم است که شانس خود را در رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی کسب‌وکار خود در موتورهای جستجو بهبود بخشید. بهبود سئو در محتوا درجذب مخاطب بسیار اثر دارد.

یکی از بهترین (و ساده‌ترین) راه‌های بهبود محتوای شما و افزایش ترافیک اصلی، بهینه‌سازی پست‌های قدیمی وبلاگ است.

به دنبال مطالب با کارایی بالا باشید و مطمئن شوید بهترین نتیجه ممکن و مناسب مخاطبان شماست. برای بهبود جریان، به‌روزرسانی پیوندهای داخلی و خارجی، اضافه‌کردن کلمات کلیدی، اضافه‌کردن آخرین آمار و موارد دیگر از ابزارهای SEO مانند SEMrush ، Lucky Orange و غیره استفاده کنید.

به این ترتیب، دیگران می‌توانند راحت‌تر آن را بیابند و احتمالاً سهم بیشتری از آن داشته باشند، حتی این رتبه را نیز بهتر می‌کند.

رسانه های اکتسابی و سئو
تبدیل جست‌وجوگرهای ناشناس به مشتری‌های شناخته‌شده یکی از اهداف اصلی یک استراتژی بازاریابی داخلی در رسانه های اکتسابی است. هنگام بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ خود، حتماً یک تماس جدی برای اقدام (CTA) در نسخه خود بگنجانید تا به شما در تسخیر رهبری کمک کند و آن‌ها را به پایین قیف فروش منتقل کنید.

به‌عنوان بخشی از بیانیه نتیجه‌گیری، فراتر از روند ضروری را در نظر بگیرید و از CTA های درون خط استفاده کنید.


به فرم‌های تبدیل خود نیز نگاهی تازه بیندازید و معیارهایی را که حذف می‌شوند، در نظر بگیرید.

ایده این است که برای بازدیدکنندگان تجربه‌ای بدون حساسیت ایجاد کنید؛ بنابراین زمینه‌های فرم را در حداقل ممکن نگه دارید. وقتی دیگران محتوای شما را به اشتراک بگذارند، شانس بیشتری برای تبدیل بازدیدکنندگان جدید وجود دارد.


بهبود بازاریابی با رسانه های اکتسابی
واقعیت این است که بیشتر بازدیدکنندگان، در اولین بازدید خود از وب‌سایت شما تبدیل به مشتری نمی-شوند. بازپرداخت تبلیغات می‌تواند از لحاظ راهبردی مورد استفاده قرار گیرد تا بازدیدکنندگان بتوانند با هدف تبدیل به وب سایت شما بازگردند.

تبلیغات هدفمند می‌تواند بر اساس تاریخچه مرور قبلی خود، به مطالب جذاب دیگر کمک کنند. به این ترتیب، رسانه‌های اکتسابی شما می‌توانند بازدیدکنندگان جدید را ضبط کرده و کوکی‌ها را در مرورگرها رها کنند، این به شما امکان می‌دهد تبلیغات بازخوانی را در دیگر وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنند نشان دهد، و به ایجاد اقتدار و آگاهی از برند شما کمک کند.

هر بازاریاب می‌خواهد بداند که چگونه با ایجاد هر قطعه محتوا و یا فن مورد استفاده‌ خود، از جمله رسانه های اکتسابی، به‌عنوان بخشی از استراتژی، نتایج بزرگی را به ‌دست‌ آورد. همه این کارها با پرکردن انبار شما با محتوای شخصی‌ای که آگاهی ایجاد می‌کند و بازدیدکنندگان جدیدی را به وب‌سایت شما جذب می‌کند، میسر می‌شود.


سخن آخر
دراین مقاله رسانه های اکتسابی را بررسی کردیم و دانستیم چرا باید استراتژی رسانه‌ای شخصی داشته باشید. نظر شما درباره موارد گفته شده چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را با کابران ایران مدیر به شتراک بگذارید.

منابع:
www.weidert.com
www.iranmodir.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد