درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 05:09   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41479صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 9 بهمن 1398 - 10:20
جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
مدیریت برنامه ها آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. در حقیقت، جنبه هایی وجود دارد که مدیران برنامه باید برای مدیریت موفقیت برنامه ها مد نظر قرار دهند. بیایید برخی از مهمترین جنبه هایی را که می تواند از مدیران برنامه در این تجارت سخت پشتیبانی کند، تجزیه و تحلیل کنیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت برنامه ها آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. در حقیقت، جنبه هایی وجود دارد که مدیران برنامه باید برای مدیریت موفقیت برنامه ها مد نظر قرار دهند. بیایید برخی از مهمترین جنبه هایی را که می تواند از مدیران برنامه در این تجارت سخت پشتیبانی کند، تجزیه و تحلیل کنیم.

مستند کردن فعالیتها و وظایف پروژه
معمولاً، هنگام شروع پروژه ها، ذینفعان به ندرت از پیچیدگی و اندازه آن اطلاع دارند. در حقیقت، با پیشرفت پروژه، دامنه واقعی پدیدار می شود و پیچیدگی واضح تر می شود.

درک واقعی از پیچیدگی یک پروژه مهم است. در واقع، این به مدیران پروژه کمک می کند تا بتوانند برنامه های مدیریتی به خوبی طراحی شده و مفصل را توسعه دهند. متأسفانه، درک پیچیدگی یک پروژه معمولاً خیلی دیر انجام می شود تا منابع، بودجه و تاریخ تحویل تنظیم شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، هر کار پروژه باید کاملاً ارزیابی و مستندسازی شود. این به ایجاد یک برنامه در حد امکان کمک خواهد کرد.

مدیریت ارتباط درست
هنگامی که سازمانها برنامه های خود را اجرا می کنند، آنها باید به طور موثر با آنها ارتباط برقرار کنند. ارتباطات برای موفقیت برنامه مهم است. این همچنین برای پروژه هایی که برنامه را تهیه می کنند معتبر است.

هرکسی که با یک پروژه در ارتباط است باید اهداف پروژه، نقشهای فردی آنها و چگونگی تأثیر اقدامات و رفتارهای خود را بر پروژه بشناسد. به عنوان مثال، پروژه ای که خارج از مشاغل اصلی سازمان باشد، مانع از دسترسی مدیر پروژه به اطلاعات مهم و تأثیرگذار بر پروژه خواهد شد. در نتیجه، بدون این اطلاعات، پروژه شکست خواهد خورد.

برای حل این نوع از مشکلات، مدیر پروژه باید دائماً اهداف و وضعیت پروژه را به مدیریت ارشد ابلاغ کند. در حقیقت، این اطلاعات به مدیر پروژه امکان می دهد تأثیرات بیرونی را کنترل کند تا موفقیت برنامه را تضمین کند.

یکپارچه سازی عناصر پروژه
مدیریت موفقیت آمیز برنامه بیش از مدیریت یک برنامه است.

مدیران برنامه باید عناصر اصلی برنامه مانند کنترل هزینه، مدیریت پیکربندی و تخصیص منابع را یکپارچه کنند. این امر به شرکتها امکان می دهد تا برنامه را به موقع و بودجه با منابع موجود ارائه دهند.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی