درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 06:24   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41478صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 08:17
یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
امروزه شرکتها دائماً تحت فشار برای نوآوری و رشد قرار می گیرند. برای رسیدن به این اهداف، آنها باید راهی موثر برای اجرای استراتژی های خود پیدا کنند. با این وجود، در بسیاری از سازمان ها شکاف بین تدوین استراتژی و اجرای موفق آن وجود دارد. مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) به بستن این فاصله کمک می کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروزه شرکتها دائماً تحت فشار برای نوآوری و رشد قرار می گیرند. برای رسیدن به این اهداف، آنها باید راهی موثر برای اجرای استراتژی های خود پیدا کنند. با این وجود، در بسیاری از سازمان ها شکاف بین تدوین استراتژی و اجرای موفق آن وجود دارد. مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) به بستن این فاصله کمک می کند.

مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) می تواند به بستن شکاف بین برنامه استراتژیک سازمان و اجرای آن کمک کند. در حقیقت، به یاد داشته باشید که اجرای برنامه استراتژیک برای دستیابی و حفظ مزیت رقابتی ضروری است.

اجرای استراتژی
مدیریت نمونه کارها یک روش مدیریتی یک یا چند پرتفوی است که هدف آن دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان است. در واقع، این برنامه ای برای پیوند دادن پروژه ها، برنامه ها و اوراق بهادار با استراتژی سازمانی است. از آنجا که سازمان ها با ایجاد ابتکارات استراتژیک، استراتژی های خود را اجرا می کنند، آنها باید وسیله ای برای اجرای استراتژی سازمان شوند.

مدیریت پیچیدگی ها
مدیریت پرتفوی پروژه (PPM) به مدیریت پیچیدگی های چند پروژه کمک می کند. در حقیقت، این هدف برای کمک به سازمان در دستیابی به این مزیت رقابتی از طریق اجرای استراتژی تجاری و تعادل اوراق بهادار است. در حقیقت، اجرای استراتژی و پرتفوی، ارزش را به حداکثر می رساند و استفاده پایدار از منابع شرکت را تضمین می کند.

تعیین اهداف و فواید
مدیریت نمونه کارهای پروژه (PPM) یک رویکرد مدیریتی را نشان می دهد. در حقیقت، فقط به تکنیکها، ابزارها و روشها توجه نمی شود بلکه شامل جنبه هایی در مورد نحوه اجرای PPM است. علاوه بر این، تعیین اهداف و فواید پرتفوی قبل از انتخاب هر پروژه برای تحقق اهداف کلی شرکت بسیار مهم است.

یادت باشه
مدیریت عالی یک شرکت استراتژی را ایجاد می کند. سپس به پایین سطح نمونه کارها و در نهایت به سطح پروژه استمرار می یابد. اصولاً، بقای سازمانی به جریان ثابت و موفق محصولات جدید بستگی دارد. مهمترین اهداف PPM اجرای مؤثر استراتژی سازمانی از طریق نمونه کارهای پروژه ها و بهبود ارزش بلند مدت نمونه کارها است.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  محل کارتان استرس دارید؟


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی