درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 21:32   

چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟

  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41475صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 5 بهمن 1398 - 08:02
دفتر مدیریت پروژه
دفتر مدیریت پروژه (PMO) یک گروه سازمانی یا دپارتمانی است که استانداردهای مدیریت پروژه را در داخل شرکت تعریف و حفظ می کند. PMO می تواند مسئولیت های مختلفی داشته باشد. در حقیقت، این مسئولیتها می تواند از ارائه پشتیبانی از مدیران پروژه گرفته تا مدیریت مستقیم یک یا چند پروژه باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دفتر مدیریت پروژه (PMO) یک گروه سازمانی یا دپارتمانی است که استانداردهای مدیریت پروژه را در داخل شرکت تعریف و حفظ می کند.

PMO می تواند مسئولیت های مختلفی داشته باشد. در حقیقت، این مسئولیتها می تواند از ارائه پشتیبانی از مدیران پروژه گرفته تا مدیریت مستقیم یک یا چند پروژه باشد.


PMO حمایتی
PMO حمایتی با تهیه الگوها، بهترین شیوه ها، آموزش ها و آموخته های سایر پروژه ها، از مدیران پروژه پشتیبانی می کند.

اصولاً، این نوع PMO می تواند در سازمانهایی کار کند که پروژه ها به راحتی کنترل شوند و در آنجا کنترل اضافی ممکن است غیر ضروری مشاهده شود.

در واقع، میزان کنترل ارائه شده توسط PMO پایین است.


کنترل PMO
PMO می تواند بر فعالیتها، فرآیندها، رویه ها، مستندات و جنبه های دیگر نظارت کند.

این نوع PMO می تواند نیاز به اتخاذ متدولوژی ها، قالب ها، فرم ها و چارچوب های خاص داشته باشد. علاوه بر این، همچنین می تواند به استفاده از مجموعه های خاصی از قوانین نیاز داشته باشد.

میزان کنترل ارائه شده توسط این PMO متوسط ​​است.


دستورالعمل PMO
PMO بخشنامه کنترل کاملی بر پروژه ها دارد. این بدان معناست که PMO مستقیماً پروژه ها را مدیریت می کند.

اساساً، وقتی شرکت یک پروژه را شروع می کند، PMO یک مدیر پروژه را به آن پروژه اختصاص می دهد. در نتیجه PMO مسئول نتایج آن پروژه هاست.

علاوه بر این، PMO بخشنامه اهداف زیر را دنبال می کند:
یک روش متداول را اجرا کنید.
اصطلاحات را استاندارد سازی کنید.
فرآیندهای مؤثر را تنظیم کنید.
ابزارهای پشتیبانی مشترک ارائه دهید.
احتمال موفقیت پروژه را بهبود بخشید.

میزان کنترل ارائه شده توسط این PMO بالاست.


یادت باشه
PMO بر اجرای فرایندهای اصلی مدیریت پروژه، معرفی ابزارهای اساسی و حمایت از رشد حرفه‌ای مدیران پروژه متمرکز است.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"