درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41474صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 4 بهمن 1398 - 14:48
زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد
همه پروژه ها در یک زمینه سازمانی زندگی می کنند. تمام خصوصیات سازمانی می توانند بر اجرا و نتیجه یک پروژه تأثیر بگذارند. این ویژگی ها می توانند مدیران پروژه را به چالش بکشند. در واقع، برای اینکه آنها موفق باشند باید بتوانند تحت آن شرایط عمل کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همه پروژه ها در یک زمینه سازمانی زندگی می کنند. تمام خصوصیات سازمانی می توانند بر اجرا و نتیجه یک پروژه تأثیر بگذارند. این ویژگی ها می توانند مدیران پروژه را به چالش بکشند. در واقع، برای اینکه آنها موفق باشند باید بتوانند تحت آن شرایط عمل کنند.


آماده تغییر باشید
برای حمایت از چابکی، یک شرکت باید یک فرایند مدیریت تغییر را در دست داشته باشد. در حقیقت، شیوه های چابک بر اهمیت ارائه نتایج پروژه (یا افزایش محصول) تأکید می کند. حتی اگر یک شرکت بتواند توانایی تحویل خود را تسریع کند، نمی تواند کافی باشد. در حقیقت، برای موفقیت یک سازمان باید بتواند با خروجی پروژه همترازی کند.

علاوه بر این، شرکتی که شروع به استفاده از شیوه های چابک می کند باید بفهمد که چگونه رویکردهای فعلی از اصول و رویه های چابک حمایت می کند. در حقیقت، می تواند خصوصیاتی وجود داشته باشد که بیشتر از رویکردهای چابک حمایت کند. به عنوان مثال، تمایل مدیریت عالی برای تغییر یکی از مهمترین عواملی است که می تواند از پذیرش شیوه های چابک حمایت کند.
 

فرهنگ مهم است
به طور کلی فرهنگ یک شرکت برای موفقیت آن بسیار مهم است. فرهنگ توسط افراد درون سازمان و نحوه رفتار آنها تعیین می شود. علاوه بر این، فرهنگ سازمان بر اتخاذ رویکردهای چابک تأثیر می گذارد.

یک مدیر پروژه معمولاً این هدف را دارد که انتظارات و نیازهای همه ذینفعان را برآورده سازد. در واقعیت، همیشه بسته به فرهنگ شرکت، اولویت وجود دارد.

برای اینکه در آن محیط ها موثر واقع شود، مدیران پروژه باید وقت خود را برای ارزیابی ویژگی های فرهنگی بگذرانند. این کمک می کند تا درک کنید که توجه بیشتر در سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.
 

یادت باشه
موفقیت اجرای استراتژی شرکت بستگی به افراد اجرایی این طرح دارد. در حقیقت، اگر افرادی که تغییر را تحریک می کنند، پرشور نباشند و نسبت به شغل و سازمان خود منفعل هستند، احتمال موفقیت کمی وجود خواهد داشت.

 

منبع: Francesco Pecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد