درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41474صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 4 بهمن 1398 - 14:48
زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد
همه پروژه ها در یک زمینه سازمانی زندگی می کنند. تمام خصوصیات سازمانی می توانند بر اجرا و نتیجه یک پروژه تأثیر بگذارند. این ویژگی ها می توانند مدیران پروژه را به چالش بکشند. در واقع، برای اینکه آنها موفق باشند باید بتوانند تحت آن شرایط عمل کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همه پروژه ها در یک زمینه سازمانی زندگی می کنند. تمام خصوصیات سازمانی می توانند بر اجرا و نتیجه یک پروژه تأثیر بگذارند. این ویژگی ها می توانند مدیران پروژه را به چالش بکشند. در واقع، برای اینکه آنها موفق باشند باید بتوانند تحت آن شرایط عمل کنند.


آماده تغییر باشید
برای حمایت از چابکی، یک شرکت باید یک فرایند مدیریت تغییر را در دست داشته باشد. در حقیقت، شیوه های چابک بر اهمیت ارائه نتایج پروژه (یا افزایش محصول) تأکید می کند. حتی اگر یک شرکت بتواند توانایی تحویل خود را تسریع کند، نمی تواند کافی باشد. در حقیقت، برای موفقیت یک سازمان باید بتواند با خروجی پروژه همترازی کند.

علاوه بر این، شرکتی که شروع به استفاده از شیوه های چابک می کند باید بفهمد که چگونه رویکردهای فعلی از اصول و رویه های چابک حمایت می کند. در حقیقت، می تواند خصوصیاتی وجود داشته باشد که بیشتر از رویکردهای چابک حمایت کند. به عنوان مثال، تمایل مدیریت عالی برای تغییر یکی از مهمترین عواملی است که می تواند از پذیرش شیوه های چابک حمایت کند.
 

فرهنگ مهم است
به طور کلی فرهنگ یک شرکت برای موفقیت آن بسیار مهم است. فرهنگ توسط افراد درون سازمان و نحوه رفتار آنها تعیین می شود. علاوه بر این، فرهنگ سازمان بر اتخاذ رویکردهای چابک تأثیر می گذارد.

یک مدیر پروژه معمولاً این هدف را دارد که انتظارات و نیازهای همه ذینفعان را برآورده سازد. در واقعیت، همیشه بسته به فرهنگ شرکت، اولویت وجود دارد.

برای اینکه در آن محیط ها موثر واقع شود، مدیران پروژه باید وقت خود را برای ارزیابی ویژگی های فرهنگی بگذرانند. این کمک می کند تا درک کنید که توجه بیشتر در سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.
 

یادت باشه
موفقیت اجرای استراتژی شرکت بستگی به افراد اجرایی این طرح دارد. در حقیقت، اگر افرادی که تغییر را تحریک می کنند، پرشور نباشند و نسبت به شغل و سازمان خود منفعل هستند، احتمال موفقیت کمی وجود خواهد داشت.

 

منبع: Francesco Pecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد