درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 13:37   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹

  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41474صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 4 بهمن 1398 - 14:48
زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد
همه پروژه ها در یک زمینه سازمانی زندگی می کنند. تمام خصوصیات سازمانی می توانند بر اجرا و نتیجه یک پروژه تأثیر بگذارند. این ویژگی ها می توانند مدیران پروژه را به چالش بکشند. در واقع، برای اینکه آنها موفق باشند باید بتوانند تحت آن شرایط عمل کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همه پروژه ها در یک زمینه سازمانی زندگی می کنند. تمام خصوصیات سازمانی می توانند بر اجرا و نتیجه یک پروژه تأثیر بگذارند. این ویژگی ها می توانند مدیران پروژه را به چالش بکشند. در واقع، برای اینکه آنها موفق باشند باید بتوانند تحت آن شرایط عمل کنند.


آماده تغییر باشید
برای حمایت از چابکی، یک شرکت باید یک فرایند مدیریت تغییر را در دست داشته باشد. در حقیقت، شیوه های چابک بر اهمیت ارائه نتایج پروژه (یا افزایش محصول) تأکید می کند. حتی اگر یک شرکت بتواند توانایی تحویل خود را تسریع کند، نمی تواند کافی باشد. در حقیقت، برای موفقیت یک سازمان باید بتواند با خروجی پروژه همترازی کند.

علاوه بر این، شرکتی که شروع به استفاده از شیوه های چابک می کند باید بفهمد که چگونه رویکردهای فعلی از اصول و رویه های چابک حمایت می کند. در حقیقت، می تواند خصوصیاتی وجود داشته باشد که بیشتر از رویکردهای چابک حمایت کند. به عنوان مثال، تمایل مدیریت عالی برای تغییر یکی از مهمترین عواملی است که می تواند از پذیرش شیوه های چابک حمایت کند.
 

فرهنگ مهم است
به طور کلی فرهنگ یک شرکت برای موفقیت آن بسیار مهم است. فرهنگ توسط افراد درون سازمان و نحوه رفتار آنها تعیین می شود. علاوه بر این، فرهنگ سازمان بر اتخاذ رویکردهای چابک تأثیر می گذارد.

یک مدیر پروژه معمولاً این هدف را دارد که انتظارات و نیازهای همه ذینفعان را برآورده سازد. در واقعیت، همیشه بسته به فرهنگ شرکت، اولویت وجود دارد.

برای اینکه در آن محیط ها موثر واقع شود، مدیران پروژه باید وقت خود را برای ارزیابی ویژگی های فرهنگی بگذرانند. این کمک می کند تا درک کنید که توجه بیشتر در سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.
 

یادت باشه
موفقیت اجرای استراتژی شرکت بستگی به افراد اجرایی این طرح دارد. در حقیقت، اگر افرادی که تغییر را تحریک می کنند، پرشور نباشند و نسبت به شغل و سازمان خود منفعل هستند، احتمال موفقیت کمی وجود خواهد داشت.

 

منبع: Francesco Pecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"