درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:17   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41462صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 19 تیر 1400 - 11:03
روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
احتمالا بیشتر موسیقی دانان یا وقت زیادی را صرف فکر کردن به اینکه چطور روابط عمومی می تواند به گروه شان کمک کند نمی کنند یا بدون قصد و فکر قبلی فنون متداول روابط‌عمومی را به کار می گیرند. اما اگر به فکر افزایش تعداد مخاطبان خود هستید چرا با نیت قبلی راه هایی برای بالابردن سطح آگاهی عموم از گروه تان و ساخت شهرت را امتحان نمی کنید؟
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| آلفرد مونوز |||مترجم|حنانه باقریان|| احتمالا بیشتر موسیقی دانان یا وقت زیادی را صرف فکر کردن به اینکه چطور روابط عمومی می تواند به گروه شان کمک کند نمی کنند یا بدون قصد و فکر قبلی فنون متداول روابط‌عمومی را به کار می گیرند. اما اگر به فکر افزایش تعداد مخاطبان خود هستید چرا با نیت قبلی راه هایی برای بالابردن سطح آگاهی عموم از گروه تان و ساخت شهرت را امتحان نمی کنید؟


اساس کار را بیاموزید
روابط عمومی یعنی آگاه کردن مردم از یک موضوع و سپس مدیریت برداشت آن ها از آن موضوع. مشخصا، درباره شما، این موضوع، رشد حرفه موسیقی و مشهور ساختن گروه تان است. برخی مسائل اساسی شامل استفاده از روابط رسانه ای، کار کردن با اشخاص تاثیر گذار، جمع آوری مطالب ساده مطبوعاتی و به کار بردن رویدادها می شود. آموختن کار می تواند شامل ساخت وبسایت، ساخت حساب در شبکه های اجتماعی و تولید محتوا مانند ویدیو و فایل صوتی در یوتیوب نیز بشود.


مخاطب هدف را شناسایی کنید
فهمیدن اینکه مخاطب هدف تان کیست و چطور می توانید به این افراد دسترسی پیدا کنید، کلید اداره کمپین های موفق روابط عمومی برای شما و گروه تان است. آیا کسانی که مخاطب شما هستند یه توئیتر بیشتر سر می زنند یا یوتیوب؟ آیا از وبسایت ها یا وبلاگ های مشخصی بازدید می کنند؟ اینکه بدانید در کدام یک از این ها حضور یابید می تواند تلاش های شما را در مسیر درست هدایت کند.

 

ارائه داستانی انحصاری درباره گروه تان به وبلاگ های موسیقی یا دادن دسترسی پیش از موعد به یک قطعه موسیقی جدید به آن می تواند شما را مورد توجه قرار دهد و امتیاز پوشش رسانه ای را برای شما به ارمغان بیاورد.


برای بازاریابی جدول زمانی فراهم کنید
ایجاد تقویمی ساده ازینکه کجا قرار است اجرا داشته باشید یا کی باید محتوایی را پست کنید باعث می شود بدانید در قدم بعدی باید بر روی چه موضوعی تمرکز کنید. به خصوص وقتی رسانه های اجتماعی به میان می آیند باید برای خود اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید. آیا می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را از هزار نفر به ده هزار نفر افزایش دهید؟

 

اگر برنامه و جدول زمانی داشته باشید، البته که می توانید. بیشتر رسانه های اجتماعی گروه ها یا هشتگ هایی دارند که به شما کمک می کنند تاثیر خود را افزایش دهید. با این گروه ها در ارتباط باشید و از هشتگ های مناسب برای محتوای خود استفاده کنید تا بتوانید محتوای خود را به مخاطب هدف برسانید.


با مخاطبان خود در ارتباط باشید
وقتی محتوای ترغیب کنند یا منحصر به فرد برای بازاریابی نداشته باشید فرقی نمی کند اگر ده هزار، صد هزار یا حتی یک میلیون دنبال کننده داشته باشید. به عنوان هنرمندی خلاق باید تا می توانید مطالب را به روز رسانی کنید. یک تقویم تولید محتوا برای خود درست کنید و در آن بنویسید چه زمانی باید مطالب جدید پست کنید و به آن تقویم عمل کنید.

 

حتی اگر فقط می توانید یک پست در هفته تولید کنید آن را در تقویم بنویسید که هر هفته به یک هفته در میان تبدیل نشود. انتشار مکرر محتوا مانند موتوری است که باعث افزایش تعداد مخاطبان می شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد