درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 بهمن 1398 - 06:13   

کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد

  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین

  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


ادامه ادامه مطلب دو

ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی

  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"

  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد
  کتاب «سواد رسانه ای، از الف تا ی» منتشر شد
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود
  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود
  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"
  محل کارتان استرس دارید؟
  مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود
  اعتماد به بازار سرمایه، مرهون تلاش روابط عمومی ها / صیانت از اعتماد سرمایه گذاران، وظیفه همگانی
  مردم به افرادی که به چشم نگاه می کنند اعتقاد دارند
  ترس از شادی و خوشبختی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41438صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 1 بهمن 1398 - 19:01
مدیرعامل شرکت ملی پست بر لزوم توسعه فعالیت روابط عمومی و تبلیغات شبکه پستی تاکید کرد
مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌عمومی و تبلیغات در پیشبرد اهداف شبکه پستی، خواستار توسعه و گسترش فعالیت‌های این حوزه بر مبنای بهره گیری بیشتر از فناوری اطلاعات شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌عمومی و تبلیغات در پیشبرد اهداف شبکه پستی، خواستار توسعه و گسترش فعالیت‌های این حوزه بر مبنای بهره گیری بیشتر از فناوری اطلاعات شد.
 
 به گزارش شارا، لزوم توسعه فعالیت روابط عمومی و تلبیغات شبکه پستیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست هیئت مدیره شرکت ملی پست که با هدف بحث و بررسی روند پیشرفت پروژه‌های طرح ستاپ حوزه فناوری در معاونت فناوری برگزار شد، معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بر ضرورت طراحی سرویس‌های جدید الکترونیکی تاکید کرد و گفت: سرویس‌های جدید باید بر اساس شناخت دقیق از نیاز‌های بازار و خواسته‌های مشتریان و نیز براساس قابلیت‌ها و ظرفیت‌های حوزه فناوری باشد.
 
 حسین نعمتی افزود: ضروری است شرکت ملی پست به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های دولتی تعیین کننده پروتکل‌های همکاری با سایر سازمان‌هایی که خدمات نیابتی آن‌ها توسط پست ارائه می‌شود، باشد.
 
 مدیرعامل اهمیت امنیت اطلاعات در فضای سایبری موجود را یادآور شد و افزود: در جامعه امروز که داشتن اطلاعات و بانک‌های اطلاعاتی یکی از مهمترین و ارزشمندترین سرمایه‌ها به شمار می‌آید، لازم است سیستم‌های حفاظت از این سرمایه‌ها نیز با دقت انتخاب و به کار گرفته شود.
 
 سیدمیثم حسینی لر معاون فناوری در این نشست ضمن تشریح اقدامات انجام شده در راستای تامین تجهیزات سخت افزاری لازم به منظور مکانیزاسیون کامل نقاط مبادله پستی توسط حوزه فناوری، افزود: در شرایط جدید شرکت و حرکت به سمت پیاده سازی ستاپ، ایجاد یکپارچگی بین نرم افزار‌ها و توسعه سامانه های نرم افزاری از مهمترین اقدامات این حوزه به شمار می‌آید.
 
 مدیرکل توسعه زیرساخت و امنیت شبکه نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش اقدامات و برنامه‌های زیرساختی، امنیت شبکه و توسعه سرویس‌های الکترونیکی بر تعریف تمامی طرح‌ها و پروژه‌های نگهداری، پشتیبانی و توسعه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب پروژه‌های طرح تحول دیجیتال (ستاپ) تاکید کرد.
 
 علی افتخاری افزود: اجرای پروژه‌های مدیریت یکپارچگی در توسعه نرم افزار‌ها و یکپارچگی نرم افزار‌های موجود و همچنین تجمیع قرارداد‌های این حوزه از مهمترین اقداماتی است که امسال اجرا شد.
 
 در پایان، مدیرعامل با اعطای لوح تقدیر به معاون فناوری و مدیران این حوزه، از تلاش‌ها و زحمات آن‌ها قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب "آره، 50 اسرار تازه ترغیب" بزودی منتشر می شود


  فراخوان حمایت مالی از "شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران"


  خداحافظی با روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس


  نتایج بیست و سومین بارومتر جهانی صنعت نمایشگاه منتشر شد


  محل کارتان استرس دارید؟


  هفته رسانه های اجتماعی درباره برخورد با اخبار نادرست و دروغ پراکنی


  ادعای پایه‌گذار فیس‌بوک در مبارزه با اطلاعات جعلی


  سلامت روان روابط عمومی: 5 راه برای شروع دهه جدید با استرس کمتر


  گزارش اعتماد سنج ادلمن سال 2020 منتشر شد/ مردم به هیچ یک از چهار مؤسسه اجتماعی دولت، تجارت، تشکل های مردم نهاد و رسانه ها اعتماد ندارد


  سرقت اطلاعات شخصی میلیون ها آمریکایی از اکوئیفکس توسط چین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی