درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:44   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41429صفحه نخست » ادامه مطلب چهارجمعه، 9 خرداد 1399 - 23:35
سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، سالنامه تخصصی سال 1399 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، سالنامه تخصصی سال 1399 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.
 
 به گزارش شارا، انتشارات کارگزار روابط عمومی با شناخت دقیق از خلاءها و نیازهای روابط عمومی ها همواره کوشیده است تا محصولات بدیع و ارزشمندی برای ارتقاء سطح دانش تخصصی، اجرایی و مدیریتی شاغلان روابط عمومی عرضه نماید. در راستای این هدف از سال 1390 برای نخستین بار در کشور فعالیتی نوین با عنوان تولید سالنامه تخصصی روابط عمومی در دستور کار این انتشارات قرار گرفت.
 
 این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط عمومی، آموزش های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط عمومی، گاه نویسی تاریخ روابط عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جملات کلیدی و راهگشای آن و ده ها محتوای ارزشمند دیگر می باشد.
 
 این سالنامه که در طی 10 سال گذشته برای شاغلان روابط عمومی به عنوان یک دایرة المعارف شناخته می شود دارای بخش های مختلف زیر می باشد:
 
 - روزنگار روابط عمومی ایران
 - روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
 - آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
 - چکیده ای از مهمترین اندیشه های تاثیرگذار روابط عمومی
 - ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
 - معرفی تازه های نشر
 - مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
 - برش هایی از فنون کاربردی روابط عمومی
 - مروری بر مهمترین رویدادهای روابط عمومی سال
 
 دهمین شماره سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، چهار رنگ و در قطع خشتی با طراحی نفیس به صورت کاملا تخصصی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

لینک خرید کتاب:

 

http://kpri.ir/?p=3373

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 9 نظر (فعال: 9 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمیدزمانی فر
| 1399/1/4 - 20:44 |     1     1     |
بسیارعالی وجامع وکاربردی

جاواد
| 1399/1/9 - 18:29 |     0     2     |
سلام . آیا در ارومیه نمایندگی فروش دارید؟

جابرسلمانی
| 1399/1/14 - 13:54 |     2     1     |
سلام و وقت بخیر و عرض تبریک و شاد باش سال نو،آرزوی سالی پر از اتفاقات خوب و همراه باسلامتی فراوان برای همه عزیزان.
ممنون میشم به محض انتشار این سالنامه اطلاع رسانی فرمایید

احسان انصاری
| 1399/1/23 - 09:46 |     1     0     |
با سلام؛ لطفا زمان و مکان توزیع سالنامه را تعیین بفرمایید؟

فاطمه حق شناس
| 1399/2/8 - 00:44 |     0     0     |
من بک عدد نیاز دارم فردا به دستم میرسه؟

محمد مذادی
| 1399/2/10 - 14:02 |     0     0     |
من یک عددد سالنامه احتیاج دارم

محمد مرادی
| 1399/2/10 - 14:08 |     0     0     |
من یک عددد سالنامه احتیاج دارم

محمد مرادی
| 1399/2/10 - 14:12 |     0     0     |
یک جلد از سالنامه احتیاج دارم

مهدی آذین فر
| 1399/2/22 - 09:57 |     0     0     |
سلام
چطوری و از کجا میتونم سالنامه رو تهیه کنم؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد