درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 12 فروردین 1399 - 17:04   

حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد

  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم

  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار
  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا
  حسن بشیر: ارتباطات سلامت در بحران کرونا مورد توجه قرار گیرد
  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»
  سامانه جامع اطلاع رسانی کرونا در یزد راه اندازی شد
  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه
  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان
  کرونا؛ ویروس‌ها چطور در دفاتر کار منتشر می‌شوند
  نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی شوند
  پوشش بیمه ای ایالت اوتاراکند برای "رزمندگان Covid-19"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41429صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 26 اسفند 1398 - 18:45
سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 منتشر شد
به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، سالنامه تخصصی سال 1399 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، سالنامه تخصصی سال 1399 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.
 
 به گزارش شارا، انتشارات کارگزار روابط عمومی با شناخت دقیق از خلاءها و نیازهای روابط عمومی ها همواره کوشیده است تا محصولات بدیع و ارزشمندی برای ارتقاء سطح دانش تخصصی، اجرایی و مدیریتی شاغلان روابط عمومی عرضه نماید. در راستای این هدف از سال 1390 برای نخستین بار در کشور فعالیتی نوین با عنوان تولید سالنامه تخصصی روابط عمومی در دستور کار این انتشارات قرار گرفت.
 
 این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط عمومی، آموزش های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط عمومی، گاه نویسی تاریخ روابط عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جملات کلیدی و راهگشای آن و ده ها محتوای ارزشمند دیگر می باشد.
 
 این سالنامه که در طی 10 سال گذشته برای شاغلان روابط عمومی به عنوان یک دایرة المعارف شناخته می شود دارای بخش های مختلف زیر می باشد:
 
 - روزنگار روابط عمومی ایران
 - روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
 - آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
 - چکیده ای از مهمترین اندیشه های تاثیرگذار روابط عمومی
 - ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
 - معرفی تازه های نشر
 - مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
 - برش هایی از فنون کاربردی روابط عمومی
 - مروری بر مهمترین رویدادهای روابط عمومی در سال 97
 - معرفی هشت مدیر و کارشناس فعال روابط عمومی در سال 1397 در دو سطح ملی و استانی
 
 دهمین شماره سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، چهار رنگ و در قطع خشتی با طراحی نفیس به صورت کاملا تخصصی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
 
 سالنامه روابط عمومی بعد از تعطیلات سال نو توزیع می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
حمیدزمانی فر
| 1399/1/4 - 20:44 |     0     0     |
بسیارعالی وجامع وکاربردی

جاواد
| 1399/1/9 - 18:29 |     0     0     |
سلام . آیا در ارومیه نمایندگی فروش دارید؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت هزینه تبلیغات تلویزیونی در ایام شیوع کرونا


  اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی


  چگونه می توان ظرفیت بالقوه خود را به حداکثر میزان ممکن رساند؟


  خبررسان واتس‌اپی سازمان جهانی بهداشت در خدمت میلیون‌ها کاربر


  قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟


  سه سطح از ارتباطات در هنگامه کرونا/ مطالعه موردی


  یک نکته حیاتی برای متخصصان روابط عمومی در سال ۲۰۲۰/ پیام شخصی همدلی را فراموش نکنید


  چگونه در طول قرنطینه از وقت‌مان به خوبی استفاده کنیم


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  خدمات رایگان اوبر به کارکنان حوزه سلامت/ ۲۰۰ هزار نقل‌وانتقال و ۱۰۰ هزار غذای رایگان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"