درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 20:32   

چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟

  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41427صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 30 دی 1398 - 18:01
بانک آینده در مسیر جدید روابط عمومی
یکی از بخش های مهم این بانک حوزه روابط عمومی آن است که می تواند نقش موثری در تحقق اهداف آن ایفا نماید. حوزه ای که پیش از این محمود ترابیان به مدت 10 سال مسئولیت آن را به عده داشت و از چند روز پیش یک چهره نام آشنا به نام علی درستکار با حکم مدیرعامل جدید این بانک به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده منصوب و مشغول به کار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با حضور علی درستکار در روابط عمومی بانک آینده، نگاه اصحاب رسانه و فرهنگ به ایجاد تعامل بیشتر و تنوع روش های اطلاع رسانی، تبلیغاتی در حوزه های تخصصی بانک در مسیری جدید خواهد بود.

"بانک آینده" که به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایه‌ی پایه هشت (8) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال 1391 شکل گرفت. متعاقباً، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره 442325 و شناسه ملی 10320894878، در تاریخ 1392/05/16 به ثبت رسید. این بانک از مجموعه‌ی بیش از 17هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ 1393/12/26 موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.


بانک آینده، در تلاش است؛ در قالب یک بانک تجاری پای‌بند به اصول و اخلاق حرفه‌ای و تخصصی بانکداری، در سطح جهانی و در داخل کشور، در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، در طول یک دوره برنامه‌ریزی، در جمع بانک‌های تراز اول خصوصی کشور قرار گیرد.

انتظار اصحاب رسانه و فرهنگ از مدیر جدید روابط عمومی
یکی از بخش های مهم این بانک حوزه روابط عمومی آن است که می تواند نقش موثری در تحقق اهداف آن ایفا نماید. حوزه ای که پیش از این محمود ترابیان به مدت 10 سال مسئولیت آن را به عده داشت و از چند روز پیش یک چهره نام آشنا به نام علی درستکار با حکم مدیرعامل جدید این بانک به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده منصوب و مشغول به کار شد.

علی درستکار مجری برنامه "این شبها"
علی درستکار مدیر روابط عمومی جدید بانک آینده که تحصیلات در رشته الهیات و ارتباطات را دارد، فعالیت در بخش‌های مختلف پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع)، فعالیت در حوزه برنامه‌سازی و اجرای برنامه‌های صدا و سیما و فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای را در تجربیات خود داشته و سابقه کار در حوزه روابط عمومی از جمله ریاست اداره روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران را نیز داراست.


وی از سال 74 حضور جلوی دوربین صدا و سیما را تجربه کرد، در برنامه های صبح بخیر ایران و پرتو و کارشناسی و اجرای برنامه زنده تلویزیونی این شبها نیز در رسانه ملی فعال بوده و حالا با سوابق مذکور جایگزین محمود ترابیان شده که به مدت ١٠ سال این سمت را در اختیار داشته و به نظر می رسد انتظارات اصحاب رسانه و فرهنگ از ایشان بیش از گذشته باشد و با حضور علی درستکار در روابط عمومی بانک آینده، نگاه اصحاب رسانه و فرهنگ به تنوع روش های اطلاع رسانی، تبلیغاتی در حوزه های تخصصی بانک خواهد بود تا ضمن کسب افتخارات بیشتر برای بانک در این حوزه، تعامل میان اصحاب رسانه و فرهنگ با این بانک در آینده ی نزدیک بیشتر از گذشته شده و هر دو قشر برای تحقق اهداف خود امیدوارتر باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"