درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 23:24   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  هشدار: چت‌های گروهی واتساپ حریم خصوصی شما را به خطر می‌اندازد
  علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد
  صرفه‌جویی 32 میلیارد ریالی در واحد نورد گرم فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41419صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 دی 1398 - 21:11
روابط عمومی را در نوجوانی از یک بروجردی باحال یاد گرفتم....
این رفتار و برخورد ایشان همیشه توی ذهنم بود تا اینکه خودم مدرس دانشگاه شدم و کتاب روابط‌عمومی و ارتباطات را نوشتم. همیشه توی کلاس ها برای دانشجویانم این داستان شیرین واقعی آموزنده را تعریف می کنم که من روابط عمومی را از یک بروجردی باحال یاد گرفتم. قدیمی‌ها حتما ایشون رو می‌شناسن. روحش شاد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| خیلی سالها پیش که نوجوان بودم وقتی با اتوبوس لوان تور یا ایران پیما یا گیتی نورد میرفتیم بروجرد؛ وقتی که اتوبوس می‌رسید پلیس راه معروف به دو راهی (پلیس راه بروجرد به خرم آباد) که راننده برود و دفترچه اش را مهر بزند و... در این فاصله یک مرد سالخورده تکیده تقریبا چاقی می‌آمد توی اتوبوس برای دریافت کمک از مردم و اینگونه شروع می‌کرد:


به نام خدا. خانمها و آقایان سلام به شهر بروجرد خوش آمدید. بعد همینجوری حرف می‌زد و مسافران را عزت و احترام می‌کرد و میرفت به سمت انتهای اتوبوس. آخر اتوبوس که می‌رسید.


برمی گشت و می‌گفت:
خوب!
حالا با زبون خوش پولاتونو بدید به من....


مسافران هم میزدن زیر خنده و خوششون میومد و با رغبت به او کمک می کردن.


این رفتار و برخورد ایشان همیشه توی ذهنم بود تا اینکه خودم مدرس دانشگاه شدم و کتاب روابط‌عمومی و ارتباطات را نوشتم. همیشه توی کلاس ها برای دانشجویانم این داستان شیرین واقعی آموزنده را تعریف می کنم که من روابط عمومی را از یک بروجردی باحال یاد گرفتم. قدیمی‌ها حتما ایشون رو می‌شناسن. روحش شاد.


بیایید همواره:
درست حرف بزنیم
و
حرف درست بزنیم.


حسن خسروی. مدرس دانشگاه و  مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات و مترجم کتاب ارتباطات فردی و اجتماعی.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 بزودی منتشر می شود


  علیه هوش


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"