درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 17:33   

روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا

  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس

  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است
  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد
  صنعت برق همیشه بیدار/ پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان
  «صداقت و عمل درست» عامل شادی انسان
  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی
  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله
  معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه مطرح کرد: فولاد مبارکه معین کشور در مقابله با ویروس کرونا
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد: تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸و عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال ۹۹
  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41417صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 29 دی 1398 - 20:29
ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه
بانک رفاه در میان بانک‌های کشور، بانکی است که ارتقای وضعیت معیشتی و بهبود زندگی بازنشستگان را در اولویت فعالیت خود قرار داده است و در راستای این اولویت اقدامات و خدمات گوناگونی را طراحی و اجرا کرده است
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک رفاه در میان بانک‌های کشور، بانکی است که ارتقای وضعیت معیشتی و بهبود زندگی بازنشستگان را در اولویت فعالیت خود قرار داده است و در راستای این اولویت اقدامات و خدمات گوناگونی را طراحی و اجرا کرده است
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک رفاه، بازنشستگان و مستمری بگیران از مهم‌ترین اقشار اجتماع هستند و هر گونه یاری به این قشر در واقع یاری و کمک به منزلت این قشر به شمار می‌آید. هر گونه تلاش برای ارتقای منزلت بازنشستگان و رفع نیازهای مادی این قشر در واقع نوعی امیدآفرینی برای تمام اقشار اجتماع به شمار می‌آید و پیامدهای آن در تمام جامعه ملموس خواهد بود.
 
 بانک رفاه در میان بانک‌های کشور، بانکی است که ارتقای وضعیت معیشتی و بهبود زندگی بازنشستگان را در اولویت فعالیت خود قرار داده است و در راستای این اولویت اقدامات و خدمات گوناگونی را طراحی و اجرا کرده است.
 
 بانک رفاه با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ خدمات شایسته ای به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه کرده و روز به روز به تنوع این خدمات افزوده است. این میزان از تمرکز ارائه خدمات به مستمری‌بگیران با هیچ کدام از بانک‌های کشور قابل قیاس نیست؛ علاوه بر این بانک رفاه درکنار ارائه خدمات گوناگون بانکی برای عموم شهروندان، تسهیلات و شرایطی ویژه برای مستمری بگیران در نظر گرفته است.
 
 در همین راستا به منظور خدمات رسانی هدفمند به طیف گسترده مشتریان، مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) راه اندازی شده تا امکان برقراری ارتباط با بانک از طریق کانال های ارتباطی گوناگون همچون تلفن مستقیم، نمابر، ایمیل و پیام کوتاه فراهم شود و در قبال این تعامل دوسویه و مستقیم مشکلات و نیازهای مشتریان و از جمله بازنشستگان شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام صورت گیرد.
 
 بانک رفاه کارگران با هدف تسهیل ارائه خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، خدمات نوین بانکداری را در مجموعه خود رونق داده است، برای نمونه از سال گذشته امکان دریافت فیش حقوقی این طیف از مشتریان از طریق پایانه های خودپرداز بانک رفاه فراهم شده که موجب آسودگی بازنشستگان و صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها شده است.
 
 بانک رفاه به عنوان یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی کشور مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان است که تمرکز خود را بر بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه قرار داده است. از این رو پرداخت به موقع حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی، ارائه تسهیلات با شرایط ویژه و ارائه طرح های اعتباری مختلف به این قشر از مشتریان همواره در دستور کار این بانک قرار داشته است.
 
 یکی از طرح‌هایی که طی سالیان گذشته به این منظور اجرا شده و توسط مستمری بگیران و بازنشستگان مورد توجه و اقبال قرار گرفت، طرح تسهیلاتی کرامت است که در این طرح بازنشستگان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی توانستند جهت مصارفی چون تهیه مصالح ساختمانی برای تعمیرات واحدمسکونی، هزینه درمان، تحصیل، تهیه جهیزیه، ازدواج فرزند، مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی تسهیلات دریافت کنند.
 
 همچنین کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان «کاراکارت» که توسط بانک رفاه کارگران به بازنشستگان نیز تعلق گرفت گامی دیگر در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفع نیازهای بازنشستگان بوده است.
 
 بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران نیازمند عزمی ملّی و تلاش همگانی است. از این رو بانک رفاه در تعاملی مثبت و سازنده با نهادهای مربوطه از تمام ظرفیت های موجود برای این امر مهم بهره می گیرد.
 
 خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در بخش‌های بعدی این گزارش به تشریح جزییات اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به مستمری بگیران خواهد پرداخت.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نیاز به یک انقلاب در روزنامه نگاری


  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  نقش پول در دموکراسی ـ چه کِسی باید نامزد مقام ریاست جمهوری شود؟ (نظریهِ مهم اندی رونی روزنامه نگار آمریکایی)


  چک لیست روابط عمومی برای کارآفرینانی که با بحران COVID-19 درگیرند


  گوگل گزارش‌هایی روزانه از رفت‌وآمد مردم در طول بحران کرونا منتشر می‌کند


  اخبار کرونا؛ با اخبار جعلی چه کنیم؟


  تحولات خواسته و ناخواسته شیوع کروناویروس


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  وظیفه روابط عمومی اعتمادساز در بحران سرمایه اجتماعی


  پدیده کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"