درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 اسفند 1398 - 23:25   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  هشدار: چت‌های گروهی واتساپ حریم خصوصی شما را به خطر می‌اندازد
  علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد
  صرفه‌جویی 32 میلیارد ریالی در واحد نورد گرم فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41417صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 29 دی 1398 - 20:29
ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه
بانک رفاه در میان بانک‌های کشور، بانکی است که ارتقای وضعیت معیشتی و بهبود زندگی بازنشستگان را در اولویت فعالیت خود قرار داده است و در راستای این اولویت اقدامات و خدمات گوناگونی را طراحی و اجرا کرده است
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک رفاه در میان بانک‌های کشور، بانکی است که ارتقای وضعیت معیشتی و بهبود زندگی بازنشستگان را در اولویت فعالیت خود قرار داده است و در راستای این اولویت اقدامات و خدمات گوناگونی را طراحی و اجرا کرده است
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک رفاه، بازنشستگان و مستمری بگیران از مهم‌ترین اقشار اجتماع هستند و هر گونه یاری به این قشر در واقع یاری و کمک به منزلت این قشر به شمار می‌آید. هر گونه تلاش برای ارتقای منزلت بازنشستگان و رفع نیازهای مادی این قشر در واقع نوعی امیدآفرینی برای تمام اقشار اجتماع به شمار می‌آید و پیامدهای آن در تمام جامعه ملموس خواهد بود.
 
 بانک رفاه در میان بانک‌های کشور، بانکی است که ارتقای وضعیت معیشتی و بهبود زندگی بازنشستگان را در اولویت فعالیت خود قرار داده است و در راستای این اولویت اقدامات و خدمات گوناگونی را طراحی و اجرا کرده است.
 
 بانک رفاه با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ خدمات شایسته ای به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه کرده و روز به روز به تنوع این خدمات افزوده است. این میزان از تمرکز ارائه خدمات به مستمری‌بگیران با هیچ کدام از بانک‌های کشور قابل قیاس نیست؛ علاوه بر این بانک رفاه درکنار ارائه خدمات گوناگون بانکی برای عموم شهروندان، تسهیلات و شرایطی ویژه برای مستمری بگیران در نظر گرفته است.
 
 در همین راستا به منظور خدمات رسانی هدفمند به طیف گسترده مشتریان، مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) راه اندازی شده تا امکان برقراری ارتباط با بانک از طریق کانال های ارتباطی گوناگون همچون تلفن مستقیم، نمابر، ایمیل و پیام کوتاه فراهم شود و در قبال این تعامل دوسویه و مستقیم مشکلات و نیازهای مشتریان و از جمله بازنشستگان شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام صورت گیرد.
 
 بانک رفاه کارگران با هدف تسهیل ارائه خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، خدمات نوین بانکداری را در مجموعه خود رونق داده است، برای نمونه از سال گذشته امکان دریافت فیش حقوقی این طیف از مشتریان از طریق پایانه های خودپرداز بانک رفاه فراهم شده که موجب آسودگی بازنشستگان و صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها شده است.
 
 بانک رفاه به عنوان یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی کشور مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان است که تمرکز خود را بر بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه قرار داده است. از این رو پرداخت به موقع حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی، ارائه تسهیلات با شرایط ویژه و ارائه طرح های اعتباری مختلف به این قشر از مشتریان همواره در دستور کار این بانک قرار داشته است.
 
 یکی از طرح‌هایی که طی سالیان گذشته به این منظور اجرا شده و توسط مستمری بگیران و بازنشستگان مورد توجه و اقبال قرار گرفت، طرح تسهیلاتی کرامت است که در این طرح بازنشستگان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی توانستند جهت مصارفی چون تهیه مصالح ساختمانی برای تعمیرات واحدمسکونی، هزینه درمان، تحصیل، تهیه جهیزیه، ازدواج فرزند، مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی تسهیلات دریافت کنند.
 
 همچنین کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان «کاراکارت» که توسط بانک رفاه کارگران به بازنشستگان نیز تعلق گرفت گامی دیگر در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفع نیازهای بازنشستگان بوده است.
 
 بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران نیازمند عزمی ملّی و تلاش همگانی است. از این رو بانک رفاه در تعاملی مثبت و سازنده با نهادهای مربوطه از تمام ظرفیت های موجود برای این امر مهم بهره می گیرد.
 
 خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در بخش‌های بعدی این گزارش به تشریح جزییات اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به مستمری بگیران خواهد پرداخت.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399 بزودی منتشر می شود


  علیه هوش


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"