درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:28   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41410صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 دی 1398 - 19:43
ظرفیت‌های روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در اختیار تمام شرکت‌های گروه است
ایرج ترابی، مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه، در جمع مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه با اشاره به ظرفیت‌های روابط عمومی شرکت، اشتراک‌گذاری ظرفیت‌های موجود را میان روابط عمومی‌های گروه امکان‌پذیر خواند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ایرج ترابی، مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه، در جمع مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه با اشاره به ظرفیت‌های روابط عمومی شرکت، اشتراک‌گذاری ظرفیت‌های موجود را میان روابط عمومی‌های گروه امکان‌پذیر خواند.
 
 به گزارش شارا، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، هم‌افزایی روابط عمومی‌های شرکت‌های گروه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های مشترک و مستمر موجب هم‌افزایی و پیشرفت می‌شود و چابکی را به سازمان برمی‌گرداند. چابکی زمانی حاصل می‌شود که دانش به‌روز باشد، کار با تجربه و عشق گره بخورد و کارکنان سازمان، در هر رتبه‌ای که هستند، همان‌گونه که خانوادۀ خود را مدیریت می‌کنند، در سازمان نیز مدیریت را به منصۀ ظهور برسانند.
 
 وی نظارت و مراقبت را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست و تصریح کرد: وقتی بتوان این روحیه را در کنار تجربه و دانش قرار داد، بینش ایجاد می‌شود و اینجاست که سازمان رو به پیشرفت و تعالی حرکت می‌کند و نقش روابط عمومی‌ها در این فرایند بی‌بدیل است.
 
 ترابی روند روبه‌رشد روابط عمومی فولاد مبارکه را قابل‌ستایش خواند و افزود: شناسایی ظرفیت کارکنان، توجه به نیروی انسانی، تفویض مسئولیت، مدیریت، کنترل و هدایت تیم روابط عمومی موجب شده این بخش امروز بیش‌ازپیش تأثیرگذار باشد و این روند باید در تمامی روابط عمومی‌های گروه تسری یابد.
 
 مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، همراهی و همکاری نزدیک روابط عمومی‌های گروه را کارآمد خواند و گفت: همراه شدن مدیران ارشد سازمان‌ها با روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران ارشد بسیار تأثیرگذار است و می‌توان اذعان کرد رشد هر سازمان متأثر از رفتار روابط عمومی آن سازمان است. اگر روابط عمومی سازمان نقش خود را به‌درستی ایفا کند، می‌تواند مسئله‌های ایجادشده برای سازمان را حل نماید، در غیر این صورت خود به مسئله‌ای برای سازمان تبدیل می‌شود.
 
 وی افزود: استانداردسازی و توجه به دستورالعمل‌های ساختارمند در روابط عمومی و پیشرفت و توسعه در تمام عرصه‌ها در گروه فولاد مبارکه بر اساس سیاست‌های هدفمند شرکت اصلی هلدینگ است و با ادبیات یکسان و هماهنگ انجام می‌شود. همین امر نشان‌دهندۀ جهت‌دار بودن گروه است تا همگی متوازن، اصولی و همراه با هم حرکت کنیم. شرکت‌های تابعه فولاد مبارکه دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند که باید در فضای شرکت دیده شوند. انتظار داریم نظرات و پیشنهاد‌ها در این جلسات طرح گردد و موفقیت‌ها در جمع فعالان روابط عمومی گفته شود تا شاهد کمک به افزایش اطلاعات و نزدیک شدن به محیط‌های همگن باشیم، چراکه دیدگاه فولاد مبارکه این است که هرچه همدیگر را بهتر و بیشتر بشناسیم و ارتباط داشته باشیم، هم‌افزایی بیشتر می‌شود.
 
 ترابی ادامه داد: ظرفیت‌های شرکت‌های تابعه در شاخه‌های گوناگون باید ارائه گردد تا اهداف مشترک پوشش داده شود. همچنین در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی باید به سوی وضعیت برد-بردحرکت کنیم.
 
 بنا بر این گزارش، در ابتدای این نشست مدیران روابط عمومی شرکت‌های حاضر، ضمن تشریح فعالیت‌هایشان، نظرات و پیشنهاد‌های خود را ارائه کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد