درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:11   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41407صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 دی 1398 - 11:04
برگزاری جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری هشتمین کنفرانس روابط عمومی در خوزستان
دومین جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری هشتمین کنفرانس روابط‌عمومیهای استان خوزستان با حضور اعضاء و مدیران روابط عمومی‌های دستگاههای اجرائی خوزستان به میزبانی شرکت توسعه نیشکر برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری هشتمین کنفرانس روابط‌عمومیهای استان خوزستان با حضور اعضاء و مدیران روابط عمومی‌های دستگاههای اجرائی خوزستان به میزبانی شرکت توسعه نیشکر برگزار گردید.


به گزارش شارا، در ابتدای این مراسم سید شاهرخ موسوی نسب مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مهم دانستن این رویداد بزرگ، روابط عمومی را مرکز ثقل تولید فکر و اندیشه دانست و گفت: بخشی از اعتماد سازی به سازمان‌ها، خدمات و تلاشهای مدیران با اهتمام و آگاهی نیروهای روابط عمومی محقق می‌شود و لزوم توجه به مباحث افکارسنجی و حقوق شهروندی از جمله مواردی است که باید بشکل جدی در حوزه روابط عمومی پیگیری شود.


موسوی نسب با اشاره به عنوان هشتمین کنفرانس روابط عمومی که تحت نام مدیریت جامع اطلاع رسانی در بحران نامگذاری شده است، گفت: آنچه که از بحران‌های مختلف که در طی سالجاری در خوزستان رخ داد می‌توان درس گرفت بخشی معطوف به روابط عمومی‌ها است تا با برنامه‌ریزی‌های مدون در جلوگیری از افزایش فشار روانی ناشی از این دست وقایع بتوانند موثر باشند و ضمن انسجام لازم در کاهش استرس و جلوگیری از بروز شایعات، مانع از بی‌اثر شدن خدمات مسئولین گردند و در این بین با راه‌اندازی اتاق فکری متشکل از روابط عمومی‌ها، مدیران رسانه و مدیران انجمن‌های مردم نهاد با مدیریت صحیح این بخش می‌توان دامنه اثرات مخرب این حوادث را بر افکار عمومی کنترل کرد.


وی در ادامه اظهار داشت: یکی از نیازهای امروز روابط عمومی‌ها بروزرسانی و آشنایی با فناوری‌های نوین در راستای اغنا هرچه بیشتر نیاز مجموعه درون و برون سازمان است که دست‌یابی به این مهم با برگزاری چنین همایش‌های و بهره‌گیری از تجربیات اساتید بزرگ در حوزه روابط عمومی بدست خواهد آمد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد