درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 20:51   

چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟

  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آماده مقابله با همه‌گیر شدن کرونا شویم؟
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41407صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 دی 1398 - 11:04
برگزاری جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری هشتمین کنفرانس روابط عمومی در خوزستان
دومین جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری هشتمین کنفرانس روابط‌عمومیهای استان خوزستان با حضور اعضاء و مدیران روابط عمومی‌های دستگاههای اجرائی خوزستان به میزبانی شرکت توسعه نیشکر برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری هشتمین کنفرانس روابط‌عمومیهای استان خوزستان با حضور اعضاء و مدیران روابط عمومی‌های دستگاههای اجرائی خوزستان به میزبانی شرکت توسعه نیشکر برگزار گردید.


به گزارش شارا، در ابتدای این مراسم سید شاهرخ موسوی نسب مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مهم دانستن این رویداد بزرگ، روابط عمومی را مرکز ثقل تولید فکر و اندیشه دانست و گفت: بخشی از اعتماد سازی به سازمان‌ها، خدمات و تلاشهای مدیران با اهتمام و آگاهی نیروهای روابط عمومی محقق می‌شود و لزوم توجه به مباحث افکارسنجی و حقوق شهروندی از جمله مواردی است که باید بشکل جدی در حوزه روابط عمومی پیگیری شود.


موسوی نسب با اشاره به عنوان هشتمین کنفرانس روابط عمومی که تحت نام مدیریت جامع اطلاع رسانی در بحران نامگذاری شده است، گفت: آنچه که از بحران‌های مختلف که در طی سالجاری در خوزستان رخ داد می‌توان درس گرفت بخشی معطوف به روابط عمومی‌ها است تا با برنامه‌ریزی‌های مدون در جلوگیری از افزایش فشار روانی ناشی از این دست وقایع بتوانند موثر باشند و ضمن انسجام لازم در کاهش استرس و جلوگیری از بروز شایعات، مانع از بی‌اثر شدن خدمات مسئولین گردند و در این بین با راه‌اندازی اتاق فکری متشکل از روابط عمومی‌ها، مدیران رسانه و مدیران انجمن‌های مردم نهاد با مدیریت صحیح این بخش می‌توان دامنه اثرات مخرب این حوادث را بر افکار عمومی کنترل کرد.


وی در ادامه اظهار داشت: یکی از نیازهای امروز روابط عمومی‌ها بروزرسانی و آشنایی با فناوری‌های نوین در راستای اغنا هرچه بیشتر نیاز مجموعه درون و برون سازمان است که دست‌یابی به این مهم با برگزاری چنین همایش‌های و بهره‌گیری از تجربیات اساتید بزرگ در حوزه روابط عمومی بدست خواهد آمد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"