درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41404صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 29 دی 1398 - 00:00
روابط عمومی انسان محور
یادداشتی از ابراهیم علی پور کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی - دانش ارتباطات، دانش حل مسئله است. نماندن در بن بست هایی که در مسیر فعالیتها بوجود می آید، دانش پیدا کردن راه های جدید و بهتر. به عبارتی دیگر، عقلانیت توام با صمیمیت است که راهگشاست، نه عقلانیت محض و نه صمیمیت صرف، هیچکدام به تنهایی قدرت آن را ندارند که ما را از این بن بست ها خارج کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جایگاه روابط‌عمومی در ایران با آنکه بیش از نیم قرن از تاسیس آن می گذرد هنوز هم به خوبی روشن نیست و سازمان های دولتی و عمومی هر یک به نوعی با این چالش دست و پنجه نرم می کنند.

برای مثال، شهرداری و شورای شهر تهران در اقدامی عجیب در دوره گذشته نام روابط‌عمومی خود را به "اداره کل ارتباطات و روابط بین الملل" تغییر دادند. نامی که بکار بردن و شنیدن آن فقط حظ خاصی در مدیران آنجا ایجاد می کند وگرنه هیچ توجیه منطقی برای آن وجود ندارد. چرا که روابط عمومی دارای استانداردهای بین المللی و علمی است و نام عنوان شده در این قاموس نمی گنجد.

 اندیشمندان معاصر، چهار رکن برای روابط عمومی معرفی می کنند:
دانش، مهارت، ارتباطات و عشق به کار
در واقع دانش ارتباطات، دانش حل مسئله است. نماندن در بن بست هایی که در مسیر فعالیتها بوجود می آید، دانش پیدا کردن راه های جدید و بهتر.


به عبارتی دیگر، عقلانیت توام با صمیمیت است که راهگشاست، نه عقلانیت محض و نه صمیمیت صرف، هیچکدام به تنهایی قدرت آن را ندارند که ما را از این بن بست ها خارج کنند.

ارتباطات حضوری و شفاهی
نکته ای که وجود دارد، کاربرد فناوری نوین ارتباطی نباید به قیمت از بین رفتن یا کمرنگ شدن ارتباطات‌ طبیعی و دوستانه تمام شود. چرا که هیچ چیزی نمی تواند از اهمیت ارتباطات حضوری و شفاهی کم کند.

خوشنامی سازمان
ایجاد و حفظ خوشنامی سازمان از اهداف اصلی روابط عمومی هر سازمانی است. شاید بهتر باشد بگوئیم "روابط عمومی برای همه" چرا که خوشنامی سازمان نیز در رضایت مندی مخاطبان درون و برون سازمانی ریشه دارد.

خلاصه اینکه نباید غرق ظواهر شویم، انسان محور بودن برنامه های روابط عمومی هیچگاه نباید فراموش و مورد غفلت واقع شود.

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان تهران

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد