درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 23:15   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41403صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 دی 1398 - 23:05
گزارش برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان
روابط‌عمومیها خودشان باید برای حفظ و ارتقای جایگاهشان تلاش کنند و تنها به چسباندن بنر و پرچم مناسبت های ملی و مذهبی سر در ادارات اکتفا نکرده و به دنبال ایده ها و خلاقانه های جدید برای بروز توانمندی های خود باشند.
  

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان: روابط عمومی ها باید برای حفظ و ارتقای جایگاه خود تلاش کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||حبیبی گفت: روابط‌عمومیها خودشان باید برای حفظ و ارتقای جایگاهشان تلاش کنند و تنها به چسباندن بنر و پرچم مناسبت های ملی و مذهبی سر در ادارات اکتفا نکرده و به دنبال ایده ها و خلاقانه های جدید برای بروز توانمندی های خود باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان در جمع روابط عمومی های استان از شرکت ضعیف روابط عمومی های استان در طرح ارزیابی انتقاد کرد و گفت: با وجود تسهیل و روان سازی فرآیند مذکور، تنها ۵۲ نفر گزارش عملکرد خود را به دبیرخانه این طرح ارسال کرده اند.


عضویت در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات گلایه دیگر فاطمه حبیبی بود و تاکید کرد: تا پایان بهمن همه دستگاه های اجرایی موظف به عضویت در این سامانه هستند و کسانی که پیشتر عضو بودند باید به درخواست ها و شکایت های مردمی پاسخ بدهند.


به گفته وی روابط عمومی ها خودشان باید برای حفظ و ارتقای جایگاهشان تلاش کنند و تنها به چسباندن بنر و پرچم مناسبت های ملی و مذهبی سر در ادارات اکتفا نکرده و به دنبال ایده ها و خلاقانه های جدید برای بروز توانمندی های خود باشند.


حبیبی تعامل و مشارکت با رسانه های استان را به روابط عمومی ها توصیه کرد و گفت: روابط عمومی ها رسانه های مکتوب و مجازی را در کنار خود حفظ کرده و کمبود نیرو در این پست را از این طریق جبران کنند.

آمادگی برگزاری کلاس‌ برای روابط عمومی‌ها را داریم
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان از آمادگی این مجموعه به منظور برگزاری کلاس‌ برای مسوولان روابط عمومی‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مهرداد حمزه ظهر امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی استان همدان با قدردانی از مدیر روابط عمومی استانداری و هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان به خاطر تعامل با رسانه‌ها اظهار کرد: دغدغه‌ای که در جلسه قبل هم مطرح کردم این است که ارتباط چندانی با نیمی از جمعیت حاضر در این جلسه به عنوان مسوول روابط عمومی نداریم.

وی با بیان اینکه این مسئله شاید دوطرفه باشد و هر دو طرف مقصر باشیم گفت: البته معتقدم موضوع بیشتر به حوزه روابط عمومی‌ها برمی‌گردد که برخی از دستگاه‌ها اساسا اعتقادی به رسانه ندارند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با اشاره به اینکه باید در دستگاه‌های پرمخاطب تعامل با رسانه‌ها شکل گیرد اضافه کرد: در ارتباط با ارزیابی روابط عمومی‌ها اگر امکان داشت ما نیز به عنوان خانه مطبوعات در قالب یکی از پارامترها نظر دهیم.

وی از آمادگی خانه مطبوعات در برگزاری کلاس‌هایی برای روابط عمومی‌های استان در قالب سواد رسانه‌ای خبر داد و افزود: در 6 ماهه اخیر برای شرکت آب و فاضلاب و اداره کل منابع طبیعی استان این دوره‌ها را برگزار کرده‌ایم و آمادگی داریم برای سایر مسوولان روابط عمومی‌ها و کارشناسان آنها هم برگزار کنیم.

حمزه با ابراز گلایمندی از نبود خانه مطبوعات در شهرستان‌ها از سوی نماینده‌ای از هیات رئیسه شورای روابط عمومی استان گفت: با توجه به اساسنامه خانه مطبوعات، برای راه‌اندازی این مراکز در شهرستان‌ها حداقل باید ۲۰ خبرنگار در هر شهرستان فعال باشد در غیر این صورت امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: تنها در شهرستان نهاوند و ملایر شاهد تعداد بالای خبرنگاران هستیم و در سایر شهرستان‌ها آمار کم است بنابراین از لحاظ قانونی راه‌اندازی خانه مطبوعات در تمام شهرستان‌ها امکان‌پذیر نیست اما در حال حاضر این خبرنگاران جزو خانه مطبوعات استان هستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با اشاره به اینکه هرگاه مسوولان روابط عمومی‌با ما تماس گرفته‌اند لیست رسانه‌ها را در اختیار آنها گذاشته‌ایم افزود: البته این لیست هم هر از چندگاهی تغییر می‌کند و افراد جدیدی در عرصه رسانه وارد و یا خارج می‌شوند.

حق اشتراک رسانه‌ها از سوی ادارات تا پایان سال پرداخت شود
وی با بیان اینکه از قانون آگهی‌های «م. الف» ابلاغ شده اما همچنان روابط عمومی‌ها اجرایی نمی‌کنند که امیدوارم کسی این قانون را دور نزند گفت: طبق توافقی که با اداره ارشاد داشتیم قرار شده دستگاهی اگر این قانون را اجرا نکند به دیوان محاسبات عدالت اداری معرفی شود.

حمزه پرداخت حق اشتراک رسانه‌ها از سوی ادارات تا پایان سال خواستار شد و افزود: مطالبات رسانه‌ها نیز پرداخت شود چون بسیاری از رسانه‌ها با وضعیت اقتصادی سختی مواجه هستند.

وی با تاکید به اینکه اگر روابط عمومی‌ها ارتباط خود را با رسانه‌ها بیشتر کنند رسانه‌ها می‌توانند بسیار کمک حال روابط عمومی‌ها باشند گفت: خوشبختانه تعاملی که بین اصحاب رسانه، روابط عمومی و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و خانه مطبوعات شکل گرفته در هیچ استانی وجود ندارد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در دعوت از رسانه‌ها در مراسم‌های مختلف حتما دعوتنامه را به دفاتر فکس کنند و به فضای مجازی بسنده نکنند افزود: روابط عمومی‌ها در برگزاری تورهای رسانه‌ای، رسانه‌ها را گلچین نکنند و همه آنها را در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز لیست رسانه‌ها را در اختیار روابط عموم قرار می‌دهیم و متقابلا می‌طلبد لیستی از روابط عمومی‌ها هم در اختیار ما قرار گیرد.

روابط عمومی‌ها و دغدغه‌مندی‌ها
شورای هماهنگی روابط عمومی همدان با ریاست معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار برگزار شد و در این جلسه مسوولان روابط عمومی دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز شورای هماهنگی روابط عمومی استان همدان با ریاست معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان برگزار شد.

در این جلسه قرار شد، هر کدام از روابط عمومی‌ها صحبت‌هایی داشته باشند تا ۳۰ پارامتر از موضوعات مطرح شده توسط آنها، انتخاب و صورتجلسه شود و برای اجرا به تمام روابط عمومی‌های استان ارسال شود.

جلسه به این منوال آغاز شد که عده‌ای در یک جمله روابط عمومی را تعریف کردند و از جمله موضوعات مطرح شده نیز این بود که یکی خواستار فعال شدن روابط عمومی الکترونیک شد و گفت در حوزه اطلاع‌رسانی پراکندگی داریم و باید انسجام را در دستور کار داشته باشیم و دیگری به روابط عمومی اخلاق‌مدار اشاره کرد که روابط عمومی اخلاقمدار باید پیشگام در جبران خسارت‌ها باشد.

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز روابط عمومی را یک فرد باهوش، شفاف و هوشمند خواند و اظهار کرد: آمادگی ارائه مشاوره به روابط عمومی‌ها را دارم.

بهجت عباسی در ادامه از برگزاری جشنواره «ایران باشکوه» در راستای توسعه صنعت گردشگری به ویژه صنعت گردشگری خارجی سخن گفت و افزود: این رویداد هم‌زمان با سال نو چینی در چند استان کشور از جمله همدان به‌ منظور معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری ایران و همدان به گردشگران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از چهارم تا ۲۹ بهمن این جشنواره برگزار می‌شود و برنامه‌هایی را با همکاری شهرداری و موسسات گردشگری در نظر گرفته‌ایم گفت: برگزاری موفق این رویداد می‌تواند شروع خوبی برای معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان به بازار بزرگ چین باشد.

لزوم برگزاری جلسه توجیهی مدیران کل نسبت به اهمیت کار روابط عمومی
مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان به ۲۰ تا ۵۵ درصد تخفیفات در نظر گرفته شده در برخی از اماکن گردشگری اشاره کرد و افزود:‌ برگزاری جشنواره غذا و قصه‌گویی و کارناوال کدو از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این طرح است.

وی با اشاره به اینکه تفاهمنامه‌ای توسط وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با چین منعقد شده که این کشور تورهای گردشگری خود را برای ایران در نظر بگیرد گفت: برنامه‌ها طوری تنظیم شده تا تهران تورهایی را در زمان‌های مشخصی برای این هفت استان از جمله همدان در نظر می‌گیرد.

شکری؛ مسوول روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان نیز خواستار برگزاری جلسه توجیهی مدیران کل نسبت به اهمیت کار روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی شد و اظهار کرد: مدیران از افراد خلاق و فعال در پست روابط عمومی استفاده کنند.

مجتبی شیراوند؛ مسوول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان نیز با بیان اینکه روابط عمومی ضعیف مدیر ضعیف و روابط عمومی فعال مدیر فعال دارد اظهار کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی پست نیست و انتخابی است و مدیر او را انتخاب می‌کند، نماد هوشمندی مدیران در انتخاب روابط عمومی‌هاست.

در ادامه جلسه تعدادی از روابط عمومی‌ها به رعایت شان و کرامت انسانی در انتشار اخبار، داشتن سواد رسانه‌ای در انتقال اخبار، پل ارتباطی بودن روابط عمومی بین مخاطب و دستگاه اجرایی اشاره کردند.

همچنین گفته شد که روابط عمومی‌ها باید در انتقال اخبار، به عنوان رسانه دستگاه‌ فعال باشند نه رسانه مدیران، از انتشار اطلاعات خلاف واقع جلوگیری کنند، قبل از عملیاتی شدن موضوعی از انتشار اخبار خودداری کنند و به ارزشیابی مستمر از فعالیت سازمانی بپردازند.

باید از فرصت روابط عمومی‌ها استفاده کرد و اعتماد را به جامعه برگرداند
مسوول روابط عمومی کمیته امداد استان همدان نیز با بیان اینکه مهندسی اجتماعی کارکرد اصلی و کلیدی هر روابط عمومی است اظهار کرد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که روابط عمومی‌های امروز دارند این است که صرفا اطلاع‌رسانی می‌کنیم و باید از این وضعیت خارج شویم و به ایفای نقش حرفه‌ای خود و راهبردی که مهندسی اجتماعی بوده، بپردازیم.

یاری بیان کرد: امروز متاسفانه بی‌اعتمادی به نهادها و سازمان‌ها در جامعه ایجاد شده و می‌توان از فرصت روابط عمومی‌ها استفاده کرد و اعتماد را به جامعه برگرداند.

وی با اشاره به اجرای طرح پویش «محسنین» در کشور گفت: امروز کمیته امداد استان بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ یتیم را زیر پوشش دارد.

مسوول روابط عمومی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه پیرو پویش ایتام و اکرام قرار است یک‌میلیون نفر حامی به طرح مورد نظر در کشور اضافه شود خاطرنشان کرد: سهم استان همدان ۵۰ هزار حامی است که قدم اول از طریق استاندار برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار است ۳۰ هزار نفر به حامیان استان اضافه شوند گفت: قدم اول را از آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و چند نهاد دیگر برداشته‌ایم و امیدواریم به این تعداد جذب حامی برسیم.

یاری با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ نفر از کارمندان کمیته‌ امداد استان و در واقع تمام آنها یک یا دو یتیم را مورد حمایت قرار داده‌اند و بدون یتیم نیستند افزود: هر فردی می‌تواند با واریزی حداقل ۱۰ هزار تومان یک یتیم را حمایت کند.

وی تاکید کرد: در این پویش روابط عمومی‌ها ورود کرده و ما را یاری کنند.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در این خصوص اظهار کرد: قطعاً با اینگونه کمک‌ها خداوند ۷۰۰ برابر خیر را نصیب فرد خواهد کرد و در واقع با این کار ابتدا خدمت به خود می‌کنیم.

مصطفی آزادبخت تاکید کرد: روابط عمومی‌ها به صورت جدی در این طرح ورود کنند و ابتدا از خود آغاز کنیم چراکه یتیم‌نوازی در آیات قرآن و روایات اسلامی بسیار سفارش شده است.

محمودی مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز روابط عمومی را موتور محرک سازمان دانست و افزود: روابط عمومی تلفیقی از تئوری و تجربه است.

محمدزاده؛ مسوول روابط عمومی بانک مسکن نیز تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی را در نقش روابط عمومی‌ها مهم عنوان کرد و گفت: نظارت روابط عمومی‌ها در پیاده سازی تفکر ناب در ادارات بسیار مورد توجه است.

مسوول روابط عمومی شورای شهر همدان نیز اظهار کرد: باید نقش روابط عمومی‌ها در نهایت به رضایتمندی شهروندان ختم شود.

حمید آذر با بیان اینکه ما روابط عمومی‌ها باید با شهروندان رابطه خوبی داشته باشیم گفت: یک روز را به نام روابط عمومی شهروندان نامگذاری کنیم و این نباشد که پشت میز بنشینیم بلکه در دل جامعه این نقش را تعریف کنیم.

در برخی از بخش‌ها و ادارات شاهد روابط عمومی‌های دارای چندپست هستیم
محمد طاهری؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا نیز ارسال نامه‌ای از استانداری به ادارات مبنی بر ارزش قائل شدن به نقش روابط عمومی را خواستار شد و اظهار کرد: متاسفانه در برخی از بخش‌ها و ادارات شاهد روابط عمومی‌های دارای چندپست هستیم و باید این موضوع ساماندهی شود.

کردکریمی؛ نماینده‌ای از هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان همدان نیز با بیان اینکه جلسه ویژه‌ای برای روابط عمومی‌ها از سوی استاندار برگزار شود و عدم حضور ایشان در چنین جلساتی نشان از بی‌توجهی به ماست اظهار کرد: این موضوع از زمان آقای نیکبخت؛ استاندار سابق همدان وجود داشته و نخستین خواسته روابط عمومی‌ها به حضور شخص اول استان در جلسات است.

آزادبخت در این خصوص پاسخ داد: قطعا مشغله کاری باعث عدم حضور استاندار در این جلسات شده و نه بی‌توجهی اما قول می‌دهم در سه ماه آینده جلسه‌ای با حضور ایشان برگزار شود.

کردکریمی در ادامه توجه مدیران به نقش روابط عمومی در دستگاه‌های مختلف را لازم دانست و گفت: باید مدیر یک مجموعه عنایت ویژه به جایگاه روابط عمومی داشته باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به کمک و یاری بیشتری از رسانه‌ها نیاز دارند افزود: اطلاعات جامعی از رسانه‌های استان در اختیار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

سرپرست روابط عمومی استانداری همدان نیز با بیان اینکه صحبت‌ها را به گلایه شروع می‌کنم و تنها ۵۲ مورد ارزیابی از جمع روابط عمومی‌های استان به دست ما رسیده است اظهار کرد: باید برای کار خود ارزش قائل شویم و دنبال رتبه و مقام نباشیم و در واقع ارزش‌گذاری به جایگاه خود در درجه اول شرکت در ارزیابی‌هاست.

فاطمه حبیبی با اشاره به اینکه امروز آخرین فرصت گرفتن ارزیابی‌هاست و روزهای بعد نظرات را دریافت نخواهیم کرد گفت:‌ با وجود اینکه در خصوص سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، نامه‌نگاری شده اما روابط عمومی‌ها جدی نمی‌گیرند و شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و دستگاه‌های دیگر ملزم به الحاق به این سامانه هستند و عدم توجه به این موضوع نمره منفی خواهد داشت.

وی بیان کرد: افرادی که عضو سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات هستند به شکایات و درخواست‌ها پاسخ دهند چرا که رصد خواهند شد و موارد قابل پیگیری است.

سرپرست روابط عمومی استانداری همدان پرداخت به موقع حق اشتراک رسانه‌ها را از سوی روابط عمومی‌ها را تاکید کرد و افزود: از همین امروز پرداختی‌ها آغاز شود.

وی با بیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و روابط عمومی باید در حوزه محتوایی این رویداد مهم فعالیت کنند گفت: برخی معتقدند وظیفه ما تنها اطلاع‌رسانی نیست اما معتقدم اول و آخر کار ما اطلاع‌رسانی است و در وسط ماجرا نیز آن هنرمندی ماست که چطور کار را انجام دهیم.

روابط عمومی‌ها باید ایده دهند تا تبادل فکری صورت گیرد
حبیبی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها در ادارات سعی نکنند تنها بنرچسبان باشند؛ باید ایده دهند تا تبادل فکری صورت گیرد افزود: در خصوص تهیه سند اطلاع‌رسانی استان برخی دستگاه‌های اجرایی عملکرد خوبی داشته‌اند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه امیدوارم ارزیابی‌ها را دقیق در ۱۲ بندی که به ادارات ابلاغ شده ارائه دهند گفت: تا پایان سال ادارات برتر معرفی شود تا در پایان شورای برنامه‌ریزی امسال تقدیر شوند، البته دستگاه‌های ضعیف و کم‌کار نیز با نظر استاندار معرفی خواهند شد.

سرپرست روابط عمومی استانداری همدان با بیان اینکه در جلسات آینده دستور کارهای مشخص و موضوعات مصداقی را خواهیم داشت و از مدیران نیز دعوت به حضور در این جلسات خواهیم کرد افزود: متاسفانه هیچ کدام از روابط عمومی‌های استان پیشنهادی به هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌ها نداده‌اند و این گلایه وجود دارد.

وی از حضور رسانه‌ها در این جلسه قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه‌ها در تمام جلسات قابل تقدیر است و آنها پا به پای ما هستند.

حبیبی خطاب به جمع حاضر بیان کرد: رسانه‌ها بازوی روابط عمومی‌ها هستند و می‌خواهیم روابط عمومی‌ها دقیق و شفاف اطلاع‌رسانی کنند.

وی فضای مجازی را یک قدرت تلقی کرد و افزود: طبق قانون باید از این فضا استفاده کنیم اما در انتشار اخبار روابط عمومی‌ها سرعت را فدای کیفیت نکنند چراکه حفظ آبروی مدیر و دستگاه در میان است.

سرپرست روابط عمومی استانداری همدان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها رسانه‌ها را در کنار خود داشته باشند و با توجه به کمبود نیروی کار در روابط عمومی‌ها، رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه کمک کنند گفت: رسانه نیز روابط عمومی را در کنار خود ببیند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان: ارزیابی مدیران روابط عمومی همدان بر اساس تحقق سند اطلاع‌رسانی است
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان گفت: یکی از مؤلفه‌های ارزیابی مدیران موفق روابط عمومی‌های استان، همدان تحقق سند اطلاع‌رسانی است.

به گزارش مهر، فاطمه حبیبی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان با بیان اینکه نباید در اطلاع‌رسانی کیفیت فدای سرعت شود، گفت: توجه و اهمیت به ارزش و منزلت روابط عمومی، یکی از مهمترین اقدامات در راستای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌های استان همدان است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی‌ها، توجه ویژه‌ای به تمهیداتی که در جلسات این‌چنینی در نظر گرفته می‌شود داشته باشند تا بتوان شاهد ارتقا سطح کیفی و کمی روابط عمومی‌ها در سطح استان بود، گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی سعی کنند به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بپیوندند، چون این مؤلفه در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی لحاظ می‌شود.

حبیبی با بیان اینکه پرداخت هزینه اشتراک نشریات از جمله اقداماتی است که روابط عمومی‌ها باید تا پیش از فرارسیدن سال جدید در دستور کار قرار دهند، گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضروری است روابط عمومی‌ها به اطلاع رسانی دقیق و به‌موقع در این زمینه توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نباید مقام خود را در حد بنر چسباندن تقلیل دهند، بلکه با ظرافت و ذوق و سلیقه می‌توانند همچون یک هنرمند قبل و حین و بعد از برنامه‌ها را طراحی و مدیریت کنند، گفت: برخی روابط عمومی‌ها در تحقق سند اطلاع‌رسانی استان اقدامات مطلوب و قابل تحسینی انجام داده‌اند که از دیگر دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در این مهم کوشا باشند، چون یکی از مؤلفه‌های ارزیابی مدیرانِ موفق روابط عمومی‌های استان، تحقق سند اطلاع‌رسانی است.

حبیبی گفت: باید گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق سند اطلاع رسانی تا پیش از پایان سال به دبیرخانه اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان ارسال شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان یکی از اقدامات تحسین‌برانگیز رسانه‌های استان همدان را شرکت مرتب و پای به پای مسئولان در جلسات برشمرد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از موضوعات مهمی است که انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها در تدوین و محتویات خبر توجه ویژه داشته باشند و به گونه‌ای محتویات را دقیق و حرفه‌ای تدوین کنند که بتوانند مردم را اقناع کنند.

وی گفت: فضای مجازی و توجه به چگونگی حضور در آن از اهمیت ویژه‌ای برای روابط عمومی‌های استان همدان برخوردار است.

حبیبی تاکید کرد: مدیران روابط عمومی‌های استان همدان به گونه‌ای عمل کنند که کیفیت را فدای سرعت نکنند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان یاداور شد: با توجه به اینکه اولویت توسعه در استان همدان صنعت گردشگری است، ایجاب می‌کند مدیران روابط عمومی‌ها با فرودگاه بین‌المللی همدان همکاری بیشتری داشته و در اطلاع‌رسانی پروازهای این فرودگاه، تبلیغات لازم و مناسب را برای توسعه این بخش انجام دهند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد