درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 18:02   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41392صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 30 دی 1398 - 11:01
برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید
نویسنده: Francesco Pecoraro - مدیران پروژه از برنامه های پروژه برای جلوگیری از بروز مشکلات استفاده می کنند. در حقیقت، آنها به مدیران پروژه کمک می کنند تا با تیم ها و ذینفعان خود ارتباط برقرار کنند. مدیران پروژه باید از آن استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که پروژه همچنان در مسیر درست است. بیایید کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیران پروژه از برنامه های پروژه برای جلوگیری از بروز مشکلات استفاده می کنند. در حقیقت، آنها به مدیران پروژه کمک می کنند تا با تیم ها و ذینفعان خود ارتباط برقرار کنند. مدیران پروژه باید از آن استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که پروژه همچنان در مسیر درست است. بیایید کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم.


برنامه پروژه چیست؟
برنامه زمانبندی، ابزاری است که به مدیران پروژه کمک می کند تا آنچه را که باید انجام شود و از کدام منابع کار را انجام می دهند، ارتباط برقرار کنند. در حقیقت، تحویل پروژه را، مهلت ها و منابعی که برای انجام هر فعالیت انجام می دهند، توصیف می کند. علاوه بر این، بودجه و هزینه های برآورد شده پروژه و مدت زمان لازم برای تکمیل پروژه را شامل می شود.

بسته به پیچیدگی و طول پروژه، برنامه پروژه می تواند با یک فهرست کار ساده یا یک شبکه پیچیده از کارهای مرتبط باشد.


نحوه ایجاد یک برنامه زمانی
بیایید ببینیم که اقدامات اساسی برای ایجاد یک برنامه پروژه چیست.

فعالیت های پروژه را مشخص کنید
شما باید مشخص کنید فعالیت های پروژه شما چیست. شما می توانید برای موفقیت پروژه، فعالیت ها و وظایف پروژه را شروع کنید.

تخمین بزنید
هنگامی که فعالیت ها و وظایف خود را مشخص کرده اید، باید زمان و تلاش لازم را برای تکمیل آنها تعیین کنید. این یک مرحله مهم برای ایجاد یک برنامه کارآمد است.

وابستگی های کار را کشف کنید
معمولاً وظایف پروژه با یکدیگر در ارتباط هستند. این به دلیل وابستگی اتفاق می افتد. هنگامی که برنامه خود را می سازید باید پیوندهایی ایجاد کنید تا آن وابستگی ها را منعکس کند.

منابع را مشخص کنید
برای نهایی کردن برنامه زمانی، باید منابع مورد نیاز خود را برای انجام آن کارها به موقع درک کنید. در حقیقت، شما نیاز دارید که یک تیم را جمع کنید تا بتوانید تمام وظایفی را که در برنامه پروژه مشخص کرده اید، مدیریت کنید.


یادت باشه
یک برنامه زمانبندی پروژه به مدیران پروژه کمک می کند تا بر جنبه های مختلف پروژه نظارت کنند. یک برنامه کارآمد به شما در مدیریت زمان و منابع کمک خواهد کرد. سرانجام همچنین به شما این امکان را می دهد تا ظرفیت تیم خود را تعیین کنید و از همه مهمتر اینکه افراد مناسب برای پروژه شما را مشخص کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا