درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:13   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41388صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 18 تیر 1400 - 11:00
نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی
نویسنده: Francesco Pecoraro - وسایل بصری یکی از انواع مواد پشتیبانی برای ارایه سخنرانی هستند. از آنجا که مردم به بهترین وجه آنچه را که می بینند و می شنوند به خاطر می آورند، وسایل کمکی بصری، ابزاری قدرتمند برای سخنرانی هستند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وسایل بصری یکی از انواع مواد پشتیبانی برای ارایه سخنرانی هستند. از آنجا که مردم به بهترین وجه آنچه را که می بینند و می شنوند به خاطر می آورند، وسایل کمکی بصری، ابزاری قدرتمند برای سخنرانی هستند.


مزایای استفاده از وسایل دیداری چیست؟
آنها چهار مزیت ارائه می دهند:
- وسایل بصری به شما کمک می کنند تا پیام هایی را در ابعاد مناسب برای درک بهتر متناسب کنید.


- آنها باعث صرفه جویی در وقت می شوند. اطلاعات ارائه شده بصری توسط مغز سریعتر از یک پیام کلامی دریافت و پردازش می شوند. کمکهای بصری در درک ایده های پیچیده یا انتزاعی مفید هستند.


- آنها توجه را افزایش می دهند. آنها همچنین تنوع و علاقه خود را به ارائه اضافه می کنند.


- آنها به کنترل عصبی کمک می کنند. نمایش وسایل کمکی بینایی، فعالیت بدنی را هدفمند می کند.

انتخاب شما برای یک سخنرانی خاص به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

- اطلاعاتی که می خواهید منتقل کنید.
- تعداد مخاطب.
- تجهیزات موجود.
- زمان موجود برای تهیه تصاویر.
- مقدار پولی که می توانید هزینه کنید.

چه زمانی وسایل دیداری تفاوت ایجاد می کنند؟
سمپادهای بصری ارائه را تکمیل می کنند. نمودارها، مدلها و تصاویر می توانند مخاطب شما را تحریک کرده و میزان بخاطر سپاری آنها از مطالب شما را افزایش می دهند. اما برای هر جمله ای که می گویید به کمک بصری نیاز ندارید. اگر بر همه چیز تأکید می کنید، پس هیچ چیز مهم به نظر نمی رسد!

شما فقط باید از آنها استفاده کنید:
- برای تقویت یک نکته اصلی. یک کمک بصری به مخاطب می گوید که آنچه شما فقط گفتید، یا قرار است بگویید، مهم است و چیزی که آنها باید از یاد ببرند.
- برای تقویت درک/ یادآوری مطالب پیچیده. کمکهای بصری به مخاطب کمک می کند مواردی مانند روابط و آمار را درک کند.
- برای صرفه جویی در وقت و انتقال پیام گاهی اوقات می توانید از کمک های بصری استفاده کنید.

یادت باشه
در واقعیت، برخی افراد از تکیه گاه های بصری به عنوان علامتی برای ارائه خود استفاده می کنند و به آنها به عنوان یادداشت اعتماد می کنند. هنوز باید آنقدر کاملاً با ارائه خود آشنا باشید که حتی بدون استفاده از وسایل دیداری نیز بتوانید آن را ارائه دهید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد