درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 - 20:00   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد

  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


ادامه ادامه مطلب سه

راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  داروهای افزایش شعور دارند می آیند
  یک هشدار جدی به مسئولان/ رسانه ها را با بیلبورد تبلیغاتی اشتباه نگیرید
  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!
  مدیر روابط عمومی بانک پارسیان: بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها
  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن
  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها
  PR Pulse: همه می گویند که رسانه ها مهم هستند
  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد
  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41387صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 29 دی 1398 - 10:35
فعالیت در محیط های نامشخص/ عدم اطمینان به عنوان یک احساس
نویسنده: Francesco Pecoraro - مدیران پروژه باید آماده فعالیت در محیط های نامشخص باشند. مدیران برای ایجاد سبد مطلوب پروژه ها باید سطح ریسکی را که برای شرکت قابل قبول است شناسایی کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| عدم قطعیت به عنوان احساس عدم اطمینان در مورد اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد تعریف شده است. این یک عنصر ثابت در تمام پروژه هاست. به همین دلیل مدیران پروژه باید آماده فعالیت در محیط های نامشخص باشند. در واقع، آنها در محیط های متغیر کار می کنند، جایی که برخی از متغیرها فراتر از کنترل مستقیم آنها هستند.

در اینجا برخی از اقدامات وجود دارد که یک مدیر پروژه می تواند انجام دهد:

برنامه ریزی قبل از زمان به منظور رسیدگی سریع به مشکلات
- داشتن طرح B در صورت عدم موفقیت طرح A
- از جمله برخی شرایط احتمالی برای عدم قطعیت
- ارزیابی و جلوگیری از خطرات
- مدیریت و کاهش خطراتی که نمی توان از آنها جلوگیری کرد

تأثیر عدم اطمینان در پرتفوی
برای ایجاد نمونه کارها باید خطرات پروژه به عنوان بخشی از اولویت بندی و فرآیند انتخاب پروژه در نظر گرفته شود. در واقع، خطرات در انتخاب ترکیب مناسب پروژه ها برای قرار دادن در خط لوله بسیار مهم هستند.

در اصل، پروژه های منتخب در خط لوله باید از دستیابی به اهداف شرکت پشتیبانی کنند. علاوه بر این، آنها باید با استراتژی های شرکت مطابقت داشته باشند. به طور کلی، هدف از فرآیند PPM اولویت بندی کاری است که بیشترین ارزش را برای شرکت به ارمغان می آورد. خطرات می توانند بر مقدار ارایه شده توسط یک پروژه تأثیر بگذارند.


عدم اطمینان و سطح خطر را ارزیابی کنید
برای دستیابی به اهداف شرکت، ارزیابی منبع و میزان عدم اطمینان برای هر پروژه مهم است. پرونده تجاری که برای هر پروژه تهیه شده است معمولاً شامل سه سناریو است: به احتمال زیاد، بهترین مورد، بدترین حالت. این سناریوها و برآورد ریسک در نظر گرفته می شود که پروژه های مناسبی را برای اضافه کردن به سبد پروژه انتخاب کنید.

به طور کلی، ارزیابی ریسک یک جزء عادی از روند برنامه ریزی نمونه کارهاست. مدیران شرکت باید سطح ریسک مورد قبول شرکت را شناسایی و از همه مهمتر ارتباط دهند. در حقیقت، این به تعریف ترکیبی مناسب از پروژه های پرخطر و کم خطر برای درج در نمونه کارها کمک می کند.


یادت باشه
مدیران پروژه باید آماده فعالیت در محیط های نامشخص باشند. مدیران برای ایجاد سبد مطلوب پروژه ها باید سطح ریسکی را که برای شرکت قابل قبول است شناسایی کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاریخچه دفترچه اطلاعات تلفن


  ضعف ژورنالیسم و یا گریز از گزارش رویدادهای قابل ذکر!


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  دلایل اصلی ایجاد استرس


  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.


  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران


  اوبر روی سقف تاکسی های خود تبلیغات نمایش می دهد


  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟


  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"