درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 12:49   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

آژان های فرانسوی

  آژان های فرانسوی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟
  برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41367صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 25 دی 1398 - 17:10
تفاوت بین مزایا و ویژگی های محصول و یا خدماتی که می فروشید
شما باید دریابید که چطور ویژگی یک محصول ممکن است به عنوان مزیتی حقیقی و درست برای شخصی که از شما خرید می کند تفسیر شود. این فرآیند بسیار مهم و حیاتی است و اگر از آن غفلت کنید، هرکارکنید که در بازاریابی تان انجام دهید در نهایت به شکست می انجامد. به مزایا دقت فراوان داشته باشید!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بیان مفهوم و درک موضوع مزایا و ویژگی های محصولات و یا خدماتی که می فروشید برای موفقیت مدیران بازاریابی و فروش یک امر ضروری است.

- ویژگی ها با "محصولات" در ارتباطند.
- مزایا با "خریداران احتمالی" در ارتباطند.

هر چیزی که مستقیماً محصول را توصیف می کند، یک ویژگی است. مثلاً سطح ظاهری، رنگ یا نوع ساخت محصول خود را توصیف کنید، این ها ویژگی هستند و همین طور اگر در مورد قدرت موتور، مقدار آمپر، توان، ظرفیت یا استحکام محصولتان صحبت کنید، این ها ویژگی هستند.


اگر شما تولیدکننده این محصول باشید، همه این موارد ممکن است برایتان بسیار مهیج و جذاب باشند، اما این ها ارزش کمی در بازاریابی محصولتان دارند.

شما هرگز نباید این را برعهده خریداران احتمالی بگذارید که از ویژگی عنوان شده محصول، مزیت آن را برداشت کنند.


این وظیفه شماست و باید آن را در پیام های بازاریابی تان بیان کنید.

تفسیر و ارزیابی ویژگی های محصولات و خدمات به عنوان مزایای مخاطبان با سلایق مختلف امر ضروری است.

وظیفه مدیران و مسئولان فروش و بازاریابی سازمان ها و شرکت ها، آسان سازی فرآیند خرید مردم از محصولاتی است که می فروشید.


شما باید دریابید که چطور ویژگی یک محصول ممکن است به عنوان مزیتی حقیقی و درست برای شخصی که از شما خرید می کند تفسیر شود.


این فرآیند بسیار مهم و حیاتی است و اگر از آن غفلت کنید، هرکارکنید که در بازاریابی تان انجام دهید در نهایت به شکست می انجامد.


به مزایا دقت فراوان داشته باشید!

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


  دفتر مدیریت پروژه


  داده‌کاوی


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی