درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 13:29   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41360صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 23 دی 1398 - 21:56
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی: بقای دانشگاه در عرصه‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: «موفقیت و دوام دانشگاه در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط‌عمومی‌ها وابسته بوده به همین دلیل موضوع جذب دانشجو به آنها سپرده شده است.»
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: «موفقیت و دوام دانشگاه در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط‌عمومی‌ها وابسته بوده به همین دلیل موضوع جذب دانشجو به آنها سپرده شده است.»
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری آنا، عزیز جوانپور در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی که به‌منظور هدایت تحصیلی و جذب دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: «اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده، دوچندان شده است.»
 
 وی افزود: «نحوه اطلاع‌رسانی و تبلیغات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به‌گونه‌ای بود که پیشتاز همه روابط عمومی‌ها در کشور ظاهر شدند.»
 
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز از همه رؤسا و مدیران روابط عمومی خواست تبلیغات و معرفی ظرفیت‌ها در شأن دانشگاه باشد و از به‌کارگیری تبلیغات نامناسب خودداری کنند.
 
 جوانپور عنوان کرد:‌ «هرم جمعیت جوان در مقایسه با سال‌های گذشته در حال افزایش بوده و معرفی امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه برای جذب دانشجو بسیار ضروری است.»
 
 وی اضافه کرد: «اکنون مؤسسات آموزش عالی در کشور بسیار زیاد است و باید تلاش کنیم ازلحاظ کیفیتی سطح آموزش را بالا ببریم تا در سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب نخست داوطلبان ادامه تحصیل باشد.»
 
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و واحد تبریز اهمیت تبلیغات و اطلاع‌رسانی را مهم دانست و مطرح کرد: «تبلیغات صرف هزینه نیست در واقع تبلیغات نوعی سرمایه‌گذاری است تا ادامه حیات دانشگاه آزاد اسلامی به مخاطره نیفتد.»
 
 معاون توسعه پژوهش و نیروی انسانی ناحیه یک آموزش و پرورش تبریز نیز در این جلسه گفت: «اکنون تعداد ۴۸ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز پایه دوازدهم در کل استان آذربایجان‌شرقی در مدارس دولتی و غیردولتی مشغول تحصیل هستند.»
 
 عیسی عابدینی ادامه داد: «شناسایی و نگهداری، ارتباط نزدیک با رشته‌های جدید و آینده‌پژوهی از اولویت‌های تعامل بخشی بین مدرسه و دانشگاه است.»
 
 وی خطاب به مدیران و رؤسا عنوان کرد: «رمز موفقیت یک مجموعه در چهار کلمه آموزش، پشتکار، پیگیری و ارتباط تجمیع می‌شود.»

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  دفتر مدیریت پروژه


  داده‌کاوی


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  محتوا


  اعتماد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی