درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:05   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41357صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 23 دی 1398 - 09:15
دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی به قدرت رویدادهای ایده محور اعتقاد دارد
هر چند رسیدن به ایده های ناب و تاثیرگذار، دشوارترین بخش روند و فرایند خلاقیت و نوآوری است اما همکاری مشترک بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی، نه تنها ما را در جریان ایده های خلاقانه این حوزه قرار می دهد بلکه زمینه را برای یادگیری تجربیات بیشتر و کشف راه های جدید فراهم می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی در آیین افتتاحیه این کنفرانس که امروز 23 دیماه در حال برگزاری است با بیان این مطلب گفت: هر چند رسیدن به ایده های ناب و تاثیرگذار، دشوارترین بخش روند و فرایند خلاقیت و نوآوری است اما همکاری مشترک بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی، نه تنها ما را در جریان ایده های خلاقانه این حوزه قرار می دهد بلکه زمینه را برای یادگیری تجربیات بیشتر و کشف راه های جدید فراهم می کند.

مهدی باقریان افزود: با بها دادن و فراهم کردن محیطی برای انعکاس فعالیت های نوآورانه و خلاقانه مانند کنفرانس روابط عمومی، ما می توانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس شاغلان هنرهشتم در نوآوری و به اشتراک گذاشتن ایده های جدید در زمینه های مختلف روابط عمومی می شود.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که "این کار ارزشمند نیازمند تسهیل ایجاد و بسط بسترهای لازم تعامل شخصی و حرفه ای شاغلان روابط‌عمومی است"، تصریح کرد: اگر شاغلان روابط عمومی، آموزش مهارتهای کاربردی را در قالب ارایه ایده ها و الگوهای کاربردی و سایر گونه های جدید تعامل که منبعث از خلاقیت، نوآوری و تمایز است در دستور کار خود قرار ندهند جایگاه و ارزش واقعی و اعتبار حرفه ای روابط عمومی بیش از پیش از دست خواهد ر فت.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با اعلام این مطلب که "خوشبختانه دوره شانزدهم کنفرانس روابط عمومی با این رویکرد آغاز می شود"، گفت: اگرچه دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی به قدرت رویدادهای تجربه محور اعتماد و اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایه گذاری می کند اما تامین هزینه های برگزاری یک کنفرانس علمی، انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان بویژه مخاطبان خارجی و استقبال آنها، ایجاد ارتباطات عمیق تر و جلوگیری از تبدیل کنفرانس به یک رویداد صرفا شنونده محور و شروع یک مرحله بزرگ، کار ساده ای نیست.

 

باقریان گفت: ما باید با تزریق نیروی خلاقیت و ایده پردازی در بخش های مختلف روابط عمومی بویژه در عرصه های معرفتی و ابزاری و همچنین فعالیت های روزانه، وجه تمایز کاری که انجام می دهیم را پیدا کنیم و از رویه های معمول فاصله بگیریم و اگر چنین کاری کردیم قطعا به نتیجه دلخواه که "ایجاد نقطه عطف" است نیز می رسیم.

 

دبیرکل کنفرانس در پایان اظهار داشت: امیدوار هستیم مدیران و کارشناسان روابط عمومی با مشارکت ارزشمند خود در خلق و آفرینش ایده های خلاقانه و تازه و انعکاس آن در کنفرانس روابط عمومی، نقش فعال و قابل قبولی در این عرصه ایفا نمایند.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد