درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 26 تیر 1399 - 21:37   

احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک

  احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری

  تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری


ادامه ادامه مطلب سه

گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر

  گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد
  رسانه ها، بازوان توانمند روابط عمومی در کنترل بحران همه گیری کرونا
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  گزارش/ ماجرای هک بی‌سابقه حساب‌های افراد مشهور در توییتر
  تکنولوژی‌های مقابله با کرونا در غیاب واکسن و داروی بیماری
  مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام/ جایگاه روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی ایلام تقویت می‌شود
  آشنایی با روابط عمومی
  رفتارهایی که به رهبران در مواجه با بحران کمک می‌کنند
  هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا
  فرماندار ویژه لارستان: تنها با رسانه های مجوز دار همکاری نمایید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41338صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 18 دی 1398 - 12:29
مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک رفاه به مشتریان خدمات جدید ارائه می دهد
بانک رفاه در راستای افزایش و ارتقای رضایت عموم مشتریان و ذی نفعان در حوزه پاسخگویی، تحقق اصل مشتری مداری و صیانت از حقوق شهروندی، درختواره تلفن گویای مرکز ارتباط با مشتریان خود را بازنگری کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک رفاه در راستای افزایش و ارتقای رضایت عموم مشتریان و ذی نفعان در حوزه پاسخگویی، تحقق اصل مشتری مداری و صیانت از حقوق شهروندی، درختواره تلفن گویای مرکز ارتباط با مشتریان خود را بازنگری کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان و سهولت برقراری ارتباط با مرکز فراد، درختواره تلفن گویای این مرکز بازنگری شد که در طراحی درختواره جدید ضمن ارائه خدمات جدید به مشتریان، امکان برقراری ارتباط با مرکز با سرعت بیشتر مهیا شده است.


بر اساس این گزارش، در این بازنگری خدماتی همچون دریافت کد شبا از طریق کارت و حساب، دریافت شماره حساب متصل به کارت، محاسبه سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت، اطلاع از نتایج قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز، اطلاع از جزئیات طرح های جدید بانک، راهنمای فعال سازی سامانه رمز ساز پویا، راهنمای نحوه ثبت و پیگیری تراکنش ناموفق شتابی و اطلاع از ساعت کار واحدهای بانک به خدمات قبلی مرکز فراد افزوده شده است.


شایان ذکر است برقراری امکانات هوشمند (دسترسی همزمان به صندوق صوتی و ثبت پیام callback و ... )، قابلیت پخش پیام هایی در راستای اطلاع رسانی عمومی مانند تشریح سرویس ها و خدمات بانک یا ارائه پاسخ به پرسش های احتمالی مشتریان، سامانه استفاده از وب سرویس های اعلام مفقودی کارت، تغییر حساب متصل به کارت، دریافت شماره کارت متصل به حساب و ثبت تراکنش ناموفق شتابی و جایگزینی آن با فایل های صوتی موجود از برنامه های توسعه ای و در دست اقدام مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک رفاه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  هشت شیوه روابط عمومی برای بازاریابی موفقیت آمیز محتوا


  بازاریابی محتوا و رازهای آن


  چگونه با مشتری خود در دنیای کووید ۱۹ ارتباط مجدد برقرار نمایید


  دیدار معاونین فرهنگی هنری و روابط عمومی سپاه استان با مدیر کل صدا و سیما مرکز سمنان


  نشست «ژورنالیسم ورزشی در ایران» برگزار می‌شود


  مدیرعامل برق منطقه ای یزد: روابط عمومی ها نقش پررنگی در بیان فعالیت­‌های صنعت برق استان دارند


  احتمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک


  هوش مصنوعی، جایگزین انسان خطاکار


  ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی شروع شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد