درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 16:47   

روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا

  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس

  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است
  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد
  صنعت برق همیشه بیدار/ پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان
  «صداقت و عمل درست» عامل شادی انسان
  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی
  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله
  معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه مطرح کرد: فولاد مبارکه معین کشور در مقابله با ویروس کرونا
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد: تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸و عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال ۹۹
  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41336صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 18 دی 1398 - 10:41
نرم افزار موبایلی "دستیار دیجیتال رفاه" به بهره برداری رسید
بانک رفاه در تداوم ارائه محصولات خلاقانه و خدمات نوآورانه مبتنی بر فناوری اطلاعات، خدمت جدید نرم افزار موبایلی "دستیار دیجیتال رفاه" را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و با محوریت بهره گیری از صدا به عنوان ابزار تعاملی مناسب با مشتریان ارائه کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک رفاه در تداوم ارائه محصولات خلاقانه و خدمات نوآورانه مبتنی بر فناوری اطلاعات، خدمت جدید نرم افزار موبایلی "دستیار دیجیتال رفاه" را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و با محوریت بهره گیری از صدا به عنوان ابزار تعاملی مناسب با مشتریان ارائه کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، امکان ورود به سامانه از طریق اثر انگشت یا گفتن رمز عبور علاوه بر روش متداول وارد کردن رمز، امکان تشخیص و پردازش فرمان های صوتی کاربر، تعامل گفتگویی با کاربر برای دریافت داده های ورودی از وی بدون نیاز به تایپ آنها، امکان بیان گفتاری اطلاعات مورد درخواست کاربر و استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان بارکد خوان برای تشخیص اطلاعات قبوض شرکت های خدماتی از قابلیت های این نرم افزار موبایلی است.


بر این اساس، دارندگان کارت های بانک رفاه قادر خواهند بود، ضمن تعامل گفتاری و بیان دستورات مورد نظر از خدمات ارائه شده در این نسخه از نرم افزار همچون دریافت موجودی، مشاهده سه گردش آخر، انجام عملیات کارت به کارت (با مبدأ بانک رفاه و مقصد تمامی بانک های عضو شبکه شتاب)، پرداخت قبوض شرکت های خدماتی، پرداخت حق بیمه کارفرمایان، پرداخت قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی، خرید شارژ تاپ آپ تلفن همراه، نیکوکاری (کمک به مراکز خیریه) و دریافت کد شبا بهره مند شوند.


گفتنی است، نسخه 1.0.1 این نرم افزار موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید با مراجعه به پورتال اطلاع رسانی بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir قابل دریافت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نیاز به یک انقلاب در روزنامه نگاری


  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  نقش پول در دموکراسی ـ چه کِسی باید نامزد مقام ریاست جمهوری شود؟ (نظریهِ مهم اندی رونی روزنامه نگار آمریکایی)


  چک لیست روابط عمومی برای کارآفرینانی که با بحران COVID-19 درگیرند


  گوگل گزارش‌هایی روزانه از رفت‌وآمد مردم در طول بحران کرونا منتشر می‌کند


  اخبار کرونا؛ با اخبار جعلی چه کنیم؟


  تحولات خواسته و ناخواسته شیوع کروناویروس


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  وظیفه روابط عمومی اعتمادساز در بحران سرمایه اجتماعی


  پدیده کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"