درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 18:59   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41335صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 18 دی 1398 - 10:13
روابط عمومی یعنی؛ نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی
مجید حیدری - همه اینها مرا یاد آن تعریف واقعی و صادق روابط عمومی انداخت. روابط‌عمومی یعنی نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی و حقیقتا که حاج قاسم سلیمانی شهید مصداق همین تعریف روابط عمومی شد و ماندگار ماند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حاج قاسم سلیمانی که خبر شهادتش؛ ایران؟ نه! منطقه؟ نه!! بلکه!!! جهان!!!! را متوجه خود نمود.


این روزها را دیدیم و دیدید و چه که رسانه های داخلی و خارجی منعکس کردند. در شنیدن خبرش، از همان صبح گاهان جمعه 13 دی ماه و بعد از آن در مشایعت و وداع با آن عزیز شهید در عراق و سپس در ایران اسلامی چه با پیکر پاکش و چه بدون آن عزیز از خوزستان و اهواز و آبادان گرفته تا اصفهان و چهارمحال و بختیاری و آذربایجان و همدان و یزد و مشهد مقدس و تهران و قم و ... و ... و در کرمان ش برای تدفین که؟!! ها بودند و چه ها که نشد؟!! الحمدلله که همه بودند و گفتند و در عزایش گریستند.


از ایران اسلامی، عراق، لبنان، سوریه و ...
پیر و جوان
مرد و زن
چپ و راست
دولتی و غیردولتی
و ... و ...


برای که؟!
برای!! سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی


یکی از سرداران برجسته نظام
مرد اول مقاومت
و اما همه اینها مرا یاد آن تعریف واقعی و صادق روابط عمومی انداخت.


روابط‌عمومی یعنی نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی


و حقیقتا که حاج قاسم سلیمانی شهید مصداق همین تعریف روابط عمومی شد و ماندگار ماند.


او به واقع:
با شخصیت و رفتار خود
با دوری از اشرافیت
با عمل خالصانه
با تواضع و خشوع
با مردم داری و ساده زیستی
و دوری از عناوین و القاب
و ...


توانست به خوبی بر دل ها نفوذ کند و قلب ها را مجذوب خود کند.
و چه زیبا یادش کردند: "سردار دل ها"
و این است:
روابط عمومی یعنی؛ نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی.

خداوند آن عزیز شهید و همراهانش را با اولیاء ش محشورش بفرمایند. ان شاء الله
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی