درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 16:32   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل راه و شهرسازی لارستان: روابط عمومی قوی، مدیر سازمان را قوی تر می کند
  به مناسبت 17 مرداد منتشر شد؛ پادکست کانون روابط عمومی و تبلیغات روزیادی برای خبرنگاران
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41335صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 18 دی 1398 - 10:13
روابط عمومی یعنی؛ نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی
مجید حیدری - همه اینها مرا یاد آن تعریف واقعی و صادق روابط عمومی انداخت. روابط‌عمومی یعنی نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی و حقیقتا که حاج قاسم سلیمانی شهید مصداق همین تعریف روابط عمومی شد و ماندگار ماند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حاج قاسم سلیمانی که خبر شهادتش؛ ایران؟ نه! منطقه؟ نه!! بلکه!!! جهان!!!! را متوجه خود نمود.


این روزها را دیدیم و دیدید و چه که رسانه های داخلی و خارجی منعکس کردند. در شنیدن خبرش، از همان صبح گاهان جمعه 13 دی ماه و بعد از آن در مشایعت و وداع با آن عزیز شهید در عراق و سپس در ایران اسلامی چه با پیکر پاکش و چه بدون آن عزیز از خوزستان و اهواز و آبادان گرفته تا اصفهان و چهارمحال و بختیاری و آذربایجان و همدان و یزد و مشهد مقدس و تهران و قم و ... و ... و در کرمان ش برای تدفین که؟!! ها بودند و چه ها که نشد؟!! الحمدلله که همه بودند و گفتند و در عزایش گریستند.


از ایران اسلامی، عراق، لبنان، سوریه و ...
پیر و جوان
مرد و زن
چپ و راست
دولتی و غیردولتی
و ... و ...


برای که؟!
برای!! سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی


یکی از سرداران برجسته نظام
مرد اول مقاومت
و اما همه اینها مرا یاد آن تعریف واقعی و صادق روابط عمومی انداخت.


روابط‌عمومی یعنی نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی


و حقیقتا که حاج قاسم سلیمانی شهید مصداق همین تعریف روابط عمومی شد و ماندگار ماند.


او به واقع:
با شخصیت و رفتار خود
با دوری از اشرافیت
با عمل خالصانه
با تواضع و خشوع
با مردم داری و ساده زیستی
و دوری از عناوین و القاب
و ...


توانست به خوبی بر دل ها نفوذ کند و قلب ها را مجذوب خود کند.
و چه زیبا یادش کردند: "سردار دل ها"
و این است:
روابط عمومی یعنی؛ نفوذ بر دل ها و هدایت افکار عمومی.

خداوند آن عزیز شهید و همراهانش را با اولیاء ش محشورش بفرمایند. ان شاء الله
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  پیام تبریک روز خبرنگار و دعوت به بازدید از خطوط تولید شرکت دخانیات ایران


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


  گلایه از روابط عمومی ضعیف فرمانداری اشکذر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی