درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 19:20   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41329صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 18 دی 1398 - 09:43
آدم های موفق، این کارها را نمی کنند
روانشناس و نویسنده کتاب « هیچوقت به گذشته برنگرد» دکتر Henry Cloud معتقد است آدم های موفق، به ۱۰ نوع کشف و شهود شخصی می رسند که به آنها اجازه می دهد بیشترین بازدهی را داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روانشناس و نویسنده کتاب « هیچوقت به گذشته برنگرد» دکتر Henry Cloud معتقد است آدم های موفق، به ۱۰ نوع کشف و شهود شخصی می رسند که به آنها اجازه می دهد بیشترین بازدهی را داشته باشد.

 

آدم های موفق این کارها را نمی کنند:

۱- بازگشت به کاری که عملی نبود
این بازگشت می تواند به شغلی باشد که در آن خوب نبودید و به هر دلیلی از عهده اش بر نمی آمدید. این برگشتن می تواند به یک رابطه دوستی یا حتی زناشویی باشد که به هر دلیلی، پایان خوبی نداشت.

۲ – به سمت کاری نمی روند که با خصلت و هویت شان هناهنگ نباشد
هر کار اصلی و مهمی که انجام می دهید باید جواب مشخصی داشته باشد به این سئوال که چرا این کار را می کنید؟ آیا ظرفیتش را دارید؟ آیا کاری است ماندگار و مداوم؟ اگر جواب به هر سه سئوال مثبت بود شروع کنید.

۳ – تلاش برای تغییر شخصیت یک نفر دیگر
به زور نمی توانید یک نفر را تغییر دهید . به فکرتان هم نگذارید خطور کند چون همه وقت و انرژی که صرف می کنید هدر می رود.

۴ – باور به اینکه نمی شود همه را راضی نگه داشت
اگر یک روز با تمام وجود به این حس رسیدید که امکان ندارد همه را راضی نگه دارید از آن پس، تمرکزتان روی افرادی خواهد بود که واقعا دوست دارید برای شان مطلوب باشید. با این تصمیم، صلح و آرامش نیز به شما بازخواهد گشت.

۵ – پرهیز از منفعت کوتاه مدت
آدم های موفق، در عمل می فهمند که لذت آنی و پیروزی سریع، مسیری نیست که آنها را به اهداف شان برساند. این یکی از مهمترین پرنسیپل های موفقیت در هر زمینه ای است. اکثر آدمها خیلی سریع این واقعیت را می پذیرند ولی عمل نمی کننند.

۶ – اعتماد به آدم های بی عیب و نقص
انسان طبیعتا جذب انسان های کامل و قوی و منظم می شود. ما ذاتا، دیدن کمال شخصیت در افراد دیگر را می پسندیم. ولی باید بر احتیاط مان بیفزائیم اگر بعضی ها زیادتر از حالت عادی کامل و بی نقص هستند. تنها دلیلش این است که دنیا جای بی نقصی نیست. هیچ پدیده یا یا هیچ انسانی بدون ضعف و نارسایی نیست. برای همین اگر بعضی ها خودشان را کاملا بی نقص و با نیت عالی معرفی می کنند بدانید یک جای کار می لنگد.

۷ – بلندنظری
افرادی که موثر و موفق رفتار می کنند بیشتر از هر چیز به عاقبت و سرانجام دوردست هر اتفاق نظر دارند. نتیجه گیری از یک پیروزی یا یک شکست، بلندنظرانه نیست.

۸ – دیدن دو روی سکه
هر کار، اتفاق و انسانی که با آن روبرو می شویم یک نمای ظاهری دارند و یک نمای درونی. افراد موفق، با دقت و پشتکار، سعی می کنند همه جوانب را مورد شناسایی قرار دهند.

۹- احساس قربانی بودن
انسان موفق در درون هر رابطه یا تصمیم یا سرانجام هر کار، به دنیال یافتن نقش و مسئولیت شخصی خودش می باشد. احساس قربانی بودن و یافتن تقصیر در دیگران، خصیصه آدم های موفق نیست.

۱۰- یافتن ریشه های اشتباه
همه انسانها اشتباه می کنند. اما انسان های موفق قادر هستند نوع اشتباهات و دلایل شان و نحوه تکرارشان را شناسایی کنند. آنها می توانند بفهمند چرا اشتباه می کنند چون از قابلیت های خودشان، تصور واقعی دارند. رنج و درد و خطا بخشی از زندگی است. ولی تکرار آن، عادی نیست.
 

منبع:

http://www.success.com/article/10-things-successful-people-never-do-again
marde-rooz.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی