درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 17:32   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل راه و شهرسازی لارستان: روابط عمومی قوی، مدیر سازمان را قوی تر می کند
  به مناسبت 17 مرداد منتشر شد؛ پادکست کانون روابط عمومی و تبلیغات روزیادی برای خبرنگاران
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41329صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 18 دی 1398 - 09:43
آدم های موفق، این کارها را نمی کنند
روانشناس و نویسنده کتاب « هیچوقت به گذشته برنگرد» دکتر Henry Cloud معتقد است آدم های موفق، به ۱۰ نوع کشف و شهود شخصی می رسند که به آنها اجازه می دهد بیشترین بازدهی را داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روانشناس و نویسنده کتاب « هیچوقت به گذشته برنگرد» دکتر Henry Cloud معتقد است آدم های موفق، به ۱۰ نوع کشف و شهود شخصی می رسند که به آنها اجازه می دهد بیشترین بازدهی را داشته باشد.

 

آدم های موفق این کارها را نمی کنند:

۱- بازگشت به کاری که عملی نبود
این بازگشت می تواند به شغلی باشد که در آن خوب نبودید و به هر دلیلی از عهده اش بر نمی آمدید. این برگشتن می تواند به یک رابطه دوستی یا حتی زناشویی باشد که به هر دلیلی، پایان خوبی نداشت.

۲ – به سمت کاری نمی روند که با خصلت و هویت شان هناهنگ نباشد
هر کار اصلی و مهمی که انجام می دهید باید جواب مشخصی داشته باشد به این سئوال که چرا این کار را می کنید؟ آیا ظرفیتش را دارید؟ آیا کاری است ماندگار و مداوم؟ اگر جواب به هر سه سئوال مثبت بود شروع کنید.

۳ – تلاش برای تغییر شخصیت یک نفر دیگر
به زور نمی توانید یک نفر را تغییر دهید . به فکرتان هم نگذارید خطور کند چون همه وقت و انرژی که صرف می کنید هدر می رود.

۴ – باور به اینکه نمی شود همه را راضی نگه داشت
اگر یک روز با تمام وجود به این حس رسیدید که امکان ندارد همه را راضی نگه دارید از آن پس، تمرکزتان روی افرادی خواهد بود که واقعا دوست دارید برای شان مطلوب باشید. با این تصمیم، صلح و آرامش نیز به شما بازخواهد گشت.

۵ – پرهیز از منفعت کوتاه مدت
آدم های موفق، در عمل می فهمند که لذت آنی و پیروزی سریع، مسیری نیست که آنها را به اهداف شان برساند. این یکی از مهمترین پرنسیپل های موفقیت در هر زمینه ای است. اکثر آدمها خیلی سریع این واقعیت را می پذیرند ولی عمل نمی کننند.

۶ – اعتماد به آدم های بی عیب و نقص
انسان طبیعتا جذب انسان های کامل و قوی و منظم می شود. ما ذاتا، دیدن کمال شخصیت در افراد دیگر را می پسندیم. ولی باید بر احتیاط مان بیفزائیم اگر بعضی ها زیادتر از حالت عادی کامل و بی نقص هستند. تنها دلیلش این است که دنیا جای بی نقصی نیست. هیچ پدیده یا یا هیچ انسانی بدون ضعف و نارسایی نیست. برای همین اگر بعضی ها خودشان را کاملا بی نقص و با نیت عالی معرفی می کنند بدانید یک جای کار می لنگد.

۷ – بلندنظری
افرادی که موثر و موفق رفتار می کنند بیشتر از هر چیز به عاقبت و سرانجام دوردست هر اتفاق نظر دارند. نتیجه گیری از یک پیروزی یا یک شکست، بلندنظرانه نیست.

۸ – دیدن دو روی سکه
هر کار، اتفاق و انسانی که با آن روبرو می شویم یک نمای ظاهری دارند و یک نمای درونی. افراد موفق، با دقت و پشتکار، سعی می کنند همه جوانب را مورد شناسایی قرار دهند.

۹- احساس قربانی بودن
انسان موفق در درون هر رابطه یا تصمیم یا سرانجام هر کار، به دنیال یافتن نقش و مسئولیت شخصی خودش می باشد. احساس قربانی بودن و یافتن تقصیر در دیگران، خصیصه آدم های موفق نیست.

۱۰- یافتن ریشه های اشتباه
همه انسانها اشتباه می کنند. اما انسان های موفق قادر هستند نوع اشتباهات و دلایل شان و نحوه تکرارشان را شناسایی کنند. آنها می توانند بفهمند چرا اشتباه می کنند چون از قابلیت های خودشان، تصور واقعی دارند. رنج و درد و خطا بخشی از زندگی است. ولی تکرار آن، عادی نیست.
 

منبع:

http://www.success.com/article/10-things-successful-people-never-do-again
marde-rooz.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  پیام تبریک روز خبرنگار و دعوت به بازدید از خطوط تولید شرکت دخانیات ایران


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


  گلایه از روابط عمومی ضعیف فرمانداری اشکذر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی