درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 11:10   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41326صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 17 دی 1398 - 10:39
هفت رفتاری که آدم های با اعتماد به نفس انجام نمی دهند
Barbara Markway,Ph.D - یکی از ساده ترین شیوه های اندازه گیری اعتماد به نفس وقتی است که یک فرد وارد جمع می شود. آدم هایی که اعتماد به نفس دارند اصلاً نگران عکس العمل و قضاوت دیگران نیستند. چون خودشان را واقع بینانه می شناسند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آدم هایی که اعتماد به نفس دارند انگار از آینده برمی گردند و می دانند قرار است چه خبر شود. واهمه ایی ندارند. احساس مظلومیت نمی کنند. اهل ناله و شکایت نیستند چو:
 
 ۱. فکر نمی کنند که از بقیه کمترند
 
چون مطمئن هستند که زندگی را به صورت مساوی بین افراد تقسیم نکرده اند و هیچ نیت از پیش تعیین شده یا قانونی وجود ندارد که شرایط و موقعیت برای همه برابر باشد. انسانی که اعتماد به نفس دارد فقط می داند هر چه نداشته باشد ولی تصمیم، همت، امید و آرزوی شخصی اش، مال خودش است و برای رسیدن به آن کوتاهی نخواهد کرد.
 
 ۲. نمی ترسند از این‌که به تصمیم و توانایی خود شک کنند
 
نگرانی و ترس از آماده نبودن یا نگرانی از تمرین کافی نداشتن به افرادی که اعتماد به نفس دارند کمک می کند مهیاتر و با دقت بیشتری با زندگی رو به رو شوند.
 
 ۳. اهل اما و اگر نیستند
 
به جای حدس و گمان و تغییر هر لحظه رفتار و اعمال شان، تصمیم مشخص می گیرند که چه کاری درست است و همان را انجام می دهند.
 
 ۴. منتظر شانس یا فرصت بزرگ نیستند
 
افرادی که اعتماد به نفس دارند اعمال محیرالعقول از آنها سر نمی زند. تصمیمات بزرگ نمی گیرند. آنها ولی قدمهای ریز و مشخصی را شجاعانه و با قاطعیت بر می دارند.
 
 ۵. احساس غرور نمی کنند
 
تکرار موفقیت های کوچک، احساس اعتماد به توانایی خود و تلاش مداوم، قرار نیست به احساس کاذبِ خود را مهم پنداشتن، تبدیل شود. وقتی اعتماد به نفس دارید یعنی تمرکز دارید و مشغول تلاش برای رسیدن به خواسته های تان هستید و برای همین فرصتی برای غرور و خودنمایی ندارید.
 
 ۶. از شکست نمی ترسند
 
اعتماد به نفس معنایش این نیست که اشتباه نمی کنند. این نوع افراد می دانند که هر خطا یا شکست، جلوی خطاها و شکست های بعدی را می گیرد.
 
 ۷. فکر نمی کنند همه چیز باید کامل و بی نقص باشد
 
فقط آدم هایی که اعتماد به نفس ندارند فکر می کنند باید بی نقص باشند. چون می ترسند، چون تعریف درستی از قابلیت خودشان، امکان خطا و تاثیر شانس، ندارند.
 
 یکی از ساده ترین شیوه های اندازه گیری اعتماد به نفس وقتی است که یک فرد وارد جمع می شود. آدم هایی که اعتماد به نفس دارند اصلاً نگران عکس العمل و قضاوت دیگران نیستند. چون خودشان را واقع بینانه می شناسند.
 
 منبع:
 13 Things Confident People Don’t Do
 https://www.psychologytoday.com/us/blog/shyness-is-nice/201809/13-things-
 marde-rooz.com
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"