درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 20:15   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41325صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 22 دی 1398 - 11:44
نحوه پیش بینی بازار آینده
امروز، دنیای تجارت با سرعت زیادی در حال تغییر است. به همین دلیل، پیش بینی بازار آینده به طور فزاینده دشوار خواهد بود. علاوه بر این، شرکت ها باید انتظار داشته باشند که این روند در آینده ادامه یابد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروز، دنیای تجارت با سرعت زیادی در حال تغییر است. به همین دلیل، پیش بینی بازار آینده به طور فزاینده دشوار خواهد بود. علاوه بر این، شرکت ها باید انتظار داشته باشند که این روند در آینده ادامه یابد.


مفهوم استراتژی
شرکتها همواره از استراتژی برای دستیابی به اهداف سازمانی خود استفاده کرده اند. یک استراتژی خوب مبتنی بر داده ها و تجزیه و تحلیل های معتبر است. در حقیقت، اینها به درک موقعیت فعلی شرکت به منظور طراحی طرحی برای رسیدن از نقطه فعلی به مطلوب کمک می کنند.

بنابراین، شرکتها از استراتژی برای تعیین مسیری استفاده می کنند که به ارزیابی گزینه های جایگزین و تصمیم گیری کمک می کند. اساساً، استراتژی ترکیبی از اقدامات با هدف حل برخی از مشکلات یا دستیابی به یک هدف مطلوب است.

بدون داشتن یک استراتژی مناسب و کارآمد، آینده یک شرکت می تواند نامشخص و به احتمال زیاد شکست باشد.


مفهوم چابکی
امروز، عنصر اصلی موفقیت، برنامه ریزی نیست بلکه چابکی است. در حقیقت، یک شرکت پس از تعریف استراتژی، مجموعه ای از پروژه های استراتژیک ایجاد می کند. این پروژه ها بطور مداوم تکامل می یابند، زیرا کسب و کار می آموزد چه چیزی کار می کند و چه چیزهایی کارایی ندارد.

علاوه بر این، ارزیابی و انطباق مداوم برنامه ها همراه با تغییر در محیط، بسیار مهم است. بعضی اوقات، ممکن است لازم باشد برخی از تغییرات را رد کرد. ارزیابی برنامه ها به سازمان ها اجازه می دهد تا به سرعت با چشم اندازها، احتمالات و مشکلات جدید پیش بینی و سازگار شوند.

اکنون بیش از هر زمان دیگر مهم است که شرکت ها قادر به شناسایی و نظارت بر تغییرات در محیط های تجاری خود باشند. شرکتها باید فرصتها و تهدیدها را ببینند. در حقیقت، تنها شرکت هایی که قادر به درک پویایی در حال تغییر در صنایع خود هستند، در درازمدت زنده می مانند.


یادت باشه
شرکت ها به منظور توسعه توانایی تصمیم گیری در هر شرایط مناسبی، نیاز به داده ها برای تجزیه و تحلیل، بسته بندی و به اشتراک گذاری در سراسر شرکت دارند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی