درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 تیر 1399 - 13:33   

بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند

  بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل

  جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل


ادامه ادامه مطلب دو

فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد

  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب سه

کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد

  کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید استاندار البرز بر ضرورت برقراری ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی و رسانه ها
  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد
  مراسم روز خبرنگار به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال به صورت حضوری برگزار نمی شود
  انتصاب مدیر دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران
  اکوسیستم محتوای ارزشمند
  دستورالعمل کاربردی برای ایمیل مارکتینگ ثمربخش
  شارژر از جعبه تلفن‌های هوشمند سامسونگ حذف می‌شود
  کتاب "دین، رسانه و کرونا" منتشر شد
  برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برگزار می شود
  کارگاه آموزشی روابط عمومی و رسانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41324صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 22 دی 1398 - 08:02
دامنه محصول و دامنه پروژه، تفاوت
برای رسیدن به هدف پروژه ضروری است که یک مدیر پروژه تفاوت بین دامنه محصول و دامنه پروژه را بداند. با شروع یک پروژه، تعیین دامنه پروژه مهم است. تعیین دامنه پروژه به ایجاد توضیحی دقیق از پروژه و محصول کمک می کند. بنابراین، تفاوت بین حوزه محصول و پروژه چیست؟
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای رسیدن به هدف پروژه ضروری است که یک مدیر پروژه تفاوت بین دامنه محصول و دامنه پروژه را بداند.

با شروع یک پروژه، تعیین دامنه پروژه مهم است. تعیین دامنه پروژه به ایجاد توضیحی دقیق از پروژه و محصول کمک می کند.

بنابراین، تفاوت بین حوزه محصول و پروژه چیست؟


دامنه محصول چیست؟
دامنه محصول، فهرستی از ویژگی هایی است که یک محصول یا خدمات را توصیف می کند. در اصل، این ویژگی ها و کارکردهایی را که توصیف یک محصول یا خدمات است، شناسایی می کند.

معمولاً افرادی که مشاغل را می شناسند و تخصص زیادی دارند، دامنه محصول را تعریف می کنند. آنها این کار را با به اشتراک گذاشتن الزامات مربوط به محصول نهایی انجام می دهند.


دامنه پروژه چیست؟
دامنه پروژه بیانگر کار مورد نیاز برای تحویل یک محصول یا خدمتی است که دارای ویژگی های خاصی است.

در اصل، دامنه پروژه بیانگر تمام فعالیت هایی است که برای برنامه ریزی، اجرا، کنترل و بستن یک پروژه مفید هستند.

معمولاً دامنه محصول بخشی از محدوده پروژه است. در حقیقت، دامنه پروژه الزامات محصول و کار مورد نیاز برای ایجاد آن را تعریف می کند.


یادت باشه
دامنه محصول نتیجه پروژه است در حالی که دامنه پروژه نحوه دستیابی به آن است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اکوسیستم محتوای ارزشمند


  محتوای کوتاه چیست؟


  فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد


  رسانه‌های آزاد در سراسر جهان با تهدید مواجه‌اند


  جاسوسی در دفتر سخنگوی رسانه‌ای دولت مرکل


  بی‌بی‌سی اشتراک رایگان سه میلیون خانوار را لغو می‌کند


  تحولات ناشی از ارتباطات دوران کووید-19


  فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات منتشر می کند/ ویژه نامه ای درخصوص تعامل روابط‌عمومی ها و رسانه ها


  آگاهی رسانی عملکرد و خدمات دستگاهها به مردم باید در اولویت روابط عمومی ها باشد


  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان مرکزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران