درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 آبان 1400 - 23:10   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41321صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 13 شهریور 1400 - 12:00
سبک های مختلف رهبری
به عنوان یک مدیر پروژه، بسته به بستری که در آن هستید می توانید هرکدام از انواع رهبری را که در بالا ذکر شد، انتخاب کنید. به طور کلی، صرف نظر از اینکه کدام سبک را از لیست بالا انتخاب کنید، از صداقت و همدلی استفاده کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک مدیر پروژه می تواند سبک های مختلف رهبری را اتخاذ کند تا از نتایج موفق تر اطمینان حاصل شود.

یک مدیر پروژه می تواند یکی از انواع رهبران زیر را انتخاب کند:


رهبر مربیگری


رهبران مربیگری، مستقیم راهنمایی می کنند. آنها الهام بخش اند و دائماً به پیروان انگیزه می دهند. این نوع رهبر به اعضای تیم در تعیین اهداف هوشمند کمک می کند و سپس بازخورد روزانه را برای ارتقاء رشد فراهم می نماید. این مدیران در تعیین انتظارات و ایجاد یک محیط حمایتی و انگیزشی مهارت دارند.


رهبر چشم انداز


رهبران چشم انداز، توانایی فوق العاده ای برای پیشبرد پروژه ها در دوره های تغییر دارند. در واقع، این مدیران پروژه از اعضای تیم الهام می گیرند. آنها همچنین قادر به ایجاد پیوند سازمانی قوی هستند. آنها تلاش می کنند تا اعتماد به نفس اعضای تیم را پرورش دهند.


رهبر خدمتگزار


رهبران خدمتگزار وقتی اعضای تیم احساس رضایت شخصی و حرفه ای می کنند دوست دارند. زیرا در آن شرایط، آنها به طور مرتب مؤثرتر هستند. این مدیران پروژه به دلیل تأکید بر رضایت و همکاری مردم، تمایل به دستیابی به سطح احترام بالاتری از اعضای تیم دارند.


رهبر معتبر


رهبر معتبر کاملاً متمرکز بر نتایج و کارآیی است. این مدیران پروژه غالباً به تنهایی با یک گروه کوچک و قابل اعتماد تصمیم می گیرند و انتظار دارند که اعضای تیم دقیقاً آنچه را که از آنها خواسته شده است، انجام دهند. این رهبران مانند فرماندهان نظامی هستند.


رهبر دموکرات


رهبران دموکراتیک قبل از تصمیم گیری، بازخورد تیم خود را در نظر می گیرند. این مدیران پروژه به صدای اعضای تیم گوش می کنند. این رهبران اغلب سطح بالاتری از تعامل و همکاری را در تیم کار تقویت می کنند.

 

یادت باشه


به عنوان یک مدیر پروژه، بسته به بستری که در آن هستید می توانید هرکدام از انواع رهبری را که در بالا ذکر شد، انتخاب کنید. به طور کلی، صرف نظر از اینکه کدام سبک را از لیست بالا انتخاب کنید، از صداقت و همدلی استفاده کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی