درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 16:55   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل راه و شهرسازی لارستان: روابط عمومی قوی، مدیر سازمان را قوی تر می کند
  به مناسبت 17 مرداد منتشر شد؛ پادکست کانون روابط عمومی و تبلیغات روزیادی برای خبرنگاران
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41317صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 20 دی 1398 - 11:56
5 مرحله ساده برای سازماندهی موثر گفتار
هنگامی که می خواهید سخنرانی ارائه کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، سازماندهی سخنرانی است. هنگامی که ایده اصلی خود را انتخاب کردید، فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنید تا یک گفتار تأثیرگذار را ایجاد کنید:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هنگامی که می خواهید سخنرانی ارائه کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، سازماندهی سخنرانی است.

هنگامی که ایده اصلی خود را انتخاب کردید، فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنید تا یک گفتار تأثیرگذار را ایجاد کنید:

نکات اصلی را ذکر کنید.
آنها را به ترتیب سازماندهی کنید.
در مورد این نکات توضیح دهید.
یک مقدمه ایجاد کنید.
نتیجه گیری کنید.

1. نکات اصلی را ذکر کنید
ایده اصلی گفتار را با یک جمله ساده بیان کنید. این کار را با سه تا پنج جمله ای که نتیجه را پشتیبانی می کند دنبال کنید.


2. آنها را به ترتیب، سازماندهی کنید
طرح کلی باید بطور منطقی و پی در پی ترتیب داده شود و ایده اصلی گفتار را منعکس کند.


3. در مورد این نکات توضیح دهید
از مثالها و حکایات مربوط به افراد یا رویدادها استفاده کنید. آمار و ایده ها را به اصطلاحات آشنا تبدیل کنید.


4- یک مقدمه ایجاد کنید
با بررسی هر بخش بیانیه پشتیبانی، مقدمه ای را ایجاد کنید. برای مثال، یک سؤال بلاغی بپرسید تا تمرکز فوری روی موضوع را تشویق کند.


5- نتیجه گیری کنید
با جمع بندی نکات کلیدی خود، نتیجه گیری را ارائه کنید.


یادت باشه
ما چند مرحله آسان و واضح را برای سازماندهی سخنرانی شما به روشی سریع و مؤثر دیده ایم. وقتی اطلاعات کمی برای تهیه سخنرانی دارید، اطلاعات فوق می تواند مفید باشد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  پیام تبریک روز خبرنگار و دعوت به بازدید از خطوط تولید شرکت دخانیات ایران


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


  گلایه از روابط عمومی ضعیف فرمانداری اشکذر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی