درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 19:00   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41316صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 20 دی 1398 - 08:32
الزامات پروژه برای موفقیت پروژه
الزامات پروژه وظایفی است که باید طی یک پروژه به اتمام برسد تا از اتمام آن و مهمتر از همه موفقیت آن اطمینان حاصل شود. در واقع ، الزامات به مدیران پروژه کمک می کند تا تصویری شفاف از کارهایی که باید انجام شود داشته باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| الزامات پروژه وظایفی است که باید طی یک پروژه به سرانجام برسد تا از موفقیت آن اطمینان حاصل شود. در واقع، الزامات به مدیران پروژه کمک می کند تا تصویری شفاف از کارهایی که باید انجام شود داشته باشند.

سه نوع الزام وجود دارد:
الزامات تجاری
الزامات ذینفعان
الزامات راه حل

الزامات تجاری
الزامات تجاری توضیح می دهد که چرا پروژه در حال وقوع است. در واقع، آنها نیازهای استراتژیک برای تجارت را توصیف می کنند. در اصل، آنها یک بیانیه سطح بالایی را توصیف می کنند که آنچه از این پروژه انتظار می رود از دیدگاه تجاری باشد.

علاوه بر این، الزامات تجاری برای ایجاد انواع دیگر الزامات مفید است. تعیین این الزامات در ابتدای پروژه بسیار مهم است.


الزامات ذینفعان
برای مدیریت انتظارات پروژه، مدیران پروژه الزامات ذینفعان پروژه را جمع می کنند. در حقیقت، جمع آوری الزامات فرآیندی است با هدف درک آنچه ذینفعان به آن نیاز دارند.

در اصل، مدیران پروژه الزامات را برای ردیابی مطالبات ذینفعان جمع می کنند. دانستن این خواسته ها برای دستیابی به اهداف پروژه و موفقیت پروژه بسیار مهم است.


الزامات راه حل
الزامات راه حل توضیح می دهد که چگونه ذینفعان می خواهند الزامات خود را عملی کنند. این الزامات شامل نیازهای کاربردی و غیر کاربردی است.

نیازهای عملکردی ویژگی های خاص محصول یا خدمات را نشان می دهد. در واقع، الزامات عملکردی مؤلفه ها یا کارکردهای یک سیستم را تعریف می کنند. علاوه بر این، هر عملکردی را نشان می دهد که از ورودی ها استفاده می کند و خروجی ها را تولید می کند.

الزامات غیر کاربردی نحوه عملکرد یک سیستم را توصیف می کند. در واقع، آنها مشخص می کنند که یک سیستم چگونه باید کار کند. علاوه بر این، آنها ویژگی های سیستم مانند امنیت، قابلیت استفاده، عملکرد و غیره را تعریف می کنند. الزامات غیر کاربردی همچنین برای تعیین محدودیت های طراحی سیستم مفید است.


یادت باشه
موفقیت پروژه تحت تأثیر دخالت ذینفعان در تشخیص و اکتشاف نیازهای پروژه و محصول است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی