درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 17:03   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر کل راه و شهرسازی لارستان: روابط عمومی قوی، مدیر سازمان را قوی تر می کند
  به مناسبت 17 مرداد منتشر شد؛ پادکست کانون روابط عمومی و تبلیغات روزیادی برای خبرنگاران
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41314صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 19 دی 1398 - 08:56
نمونه اولیه چیست؟
در طی یک پروژه، بدست آوردن بازخورد اولیه در مورد الزامات مهم است. در واقع، الزامات به مدیران پروژه کمک می کند تا تصویری شفاف از کارهایی که باید انجام شود داشته باشند. برای به دست آوردن بازخورد در مورد الزامات می توان از نمونه اولیه استفاده کرد.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در طی یک پروژه، بدست آوردن بازخورد اولیه در مورد الزامات مهم است. در واقع، الزامات به مدیران پروژه کمک می کند تا تصویری شفاف از کارهایی که باید انجام شود داشته باشند. برای به دست آوردن بازخورد در مورد الزامات می توان از نمونه اولیه استفاده کرد.


نمونه اولیه چیست؟
نمونه اولیه، یک مدل از محصول ساخته شده برای بررسی یک مفهوم یا فرآیند است. در حقیقت، نمونه اولیه، الگویی از کالایی است که باید قبل از تحقق آن تولید شود. نمونه های اولیه می توانند مدل سازی، شبیه سازی و غیره باشند.

مزایای استفاده از نمونه اولیه چیست؟
نمونه های اولیه به ذینفعان اجازه می دهد تا از الگویی از محصول نهایی را مشاهده کنند که هنوز عملی نشده است.

چگونه نمونه اولیه ایجاد کنیم؟
روند ایجاد نمونه اولیه مراحل زیر را دارد:

- نیازهای اساسی را تعیین کنید.
- اولین نمونه اولیه را ایجاد کنید.
- ذینفعان نمونه اولیه را بررسی می کنند و بازخورد مفیدی را ارائه می دهند.
- نمونه اولیه را با استفاده از بازخورد ذینفعان تجدید نظر کنید.

یادت باشه
نمونه سازی اولیه به تیم پروژه امکان تحقیق در مورد گزینه های جدید را می دهد. علاوه بر این، به تیم اجازه می دهد تا یک طرح موجود را آزمایش کنند تا یک یا چند ویژگی از یک محصول را قبل از ارائه آن تأیید کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  پیام تبریک روز خبرنگار و دعوت به بازدید از خطوط تولید شرکت دخانیات ایران


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


  گلایه از روابط عمومی ضعیف فرمانداری اشکذر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی