درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:04   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41307صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 15 دی 1398 - 22:47
اجرا: انضباط در مورد انجام کارها
هنگامی که شرکت ها نتوانند به وعده های خود عمل کنند، بیشترین توضیح این است که استراتژی مدیرعامل اشتباه بوده است. اما استراتژی به خودی خود غالباً علت نیست. اکثر اوقات استراتژی ها شکست می خورند زیرا به خوبی اجرا نمی شوند.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رهبرانی که "فرهنگ اجرا" را ایجاد می کنند روی پنج مورد اصلی تمرکز می کنند:
 
 1. آنها اولویت های خاصی را برای مشاغل خود انتخاب می کنند و جدول زمانی مشخص برای رسیدن به آنها تعیین می کنند.
 
 2- آنها پروژه ها را به افراد و گروه های مناسب اختصاص می دهند - کسانی که می شناسند می توانند آنها را اجرا کنند.
 
 3. آنها نقاط عطف تعیین کرده و بررسی های موقت سخت را انجام می دهند.
 
 4- آنها عملکرد مردم را مطابق با نتیجه پروژه ها از جمله اهداف موقتی اندازه گیری می کنند.
 
 5- آنها همه چیز را از اولویت های اصلی گرفته تا نقطه عطف و اندازه گیری های عملکرد، به اطلاعات خارجی که منعکس کننده واقعیت های بازار هستند، پیوند می دهند.
 
 هنگامی که شرکت ها نتوانند به وعده های خود عمل کنند، بیشترین توضیح این است که استراتژی مدیرعامل اشتباه بوده است. اما استراتژی به خودی خود غالباً علت نیست. اکثر اوقات استراتژی ها شکست می خورند زیرا به خوبی اجرا نمی شوند.
 
 هیچ شرکتی نمی تواند تعهدات خود را انجام دهد یا به خوبی سازگار با تغییر باشد، مگر اینکه همه رهبران نظم و انضباط را در همه سطوح اجرا کنند. اجرا باید بخشی از استراتژی یک شرکت و اهداف آن باشد. این حلقه مفقودالاثر بین آرزوها و نتایج است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد