درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:38   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41297صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 15 دی 1398 - 00:23
نخستین نشست مدیران روابط عمومی معدن و صنایع معدنی برگزار شد
امروزه کشور در حال آشناشدن با امکانات و توانمندی های بخش معدن برای توسعه، اشتغال،‌ رفع محرومیت، ایجاد توازن و همینطور محرومیت زدایی است که این امر، نیاز به هماهنگی و همسویی روابط عمومی ها در انعکاس اقدامات را برجسته تر می سازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بخش معدن و صنایع معدنی امروز در حال خدمات رسانی به سایر اجزای اقتصاد کشور است به طوری که از هر سه دلار ارز کشور،‌ یک دلار از این حوزه تامین می شود. چنین پدیده ای در قالب همکاری بدنه حاکمیتی، شرکت ها و بانک مرکزی ایجاد شده است و اکنون نیازمندیم که روابط‌عمومیها چنین همگرایی برای انعکاس دستاوردها، داشته باشند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، دکتر خداداد غریب پور پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی ایمیدرو و شرکت های معدنی و صنایع معدنی با تاکید بر این امر، خاطر نشان کرد: کارگروه کنترل مدیریت، توانسته همگرایی و همراستایی ملی در این حوزه ایجاد کند که پیش از چنین انسجامی نداشت.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نیز پیرو این همراستایی شوند، افزود: یکی از تصمیمات این کارگروه هدایت سود انباشته شرکت ها به توسعه و سرمایه گذاری است و این سبب شده آینده معدن و صنایع معدنی روشن و درخشان باشد.


رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه حفظ شرایط توازن و همگرایی به اندازه ایجاد آن، ارزش دارد، ادامه داد: روابط عمومی شرکت های این بخش، سیستم چند رسانه ای را در اطلاع رسانی ها با تمرکز بیشتری به پیش برند تا مدیران بالادستی نیز به ارایه اطلاعات و دستاوردهای بیشتر ترغیب شوند.


وی نبود یا ضعف اطلاع رسانی را به نفع این حوزه و حتی کشور ندانست و تصریح کرد: اطلاع رسانی ها باید به موقع و هوشمندانه صورت گیرد تا مخاطب و جامعه نسبت به تغییرات و اثرگذاری این بخش آگاهی بیشتری پیدا کنند.

غریب پور با بیان اینکه امروزه مستندسازان با توجه به تحولاتی که در این حوزه پدید آمده، علاقمند به حوزه معدن و صنایع معدنی شده اند، گفت: علاوه بر حوزه مکتوب و چاپ،‌ مستندسازی در قالب فیلم و عکس و همکاری با مستندسازان در معدن و صنایع معدنی یکی از اقداماتی است که می تواند آشنایی بیشتری برای مخاطب و جامعه فراهم سازد. وی در سخنانش از اقدامات و عملکرد دوره حسین منصوری مدیریت پیشین روابط عمومی ایمیدرو قدردانی و اظهار امیدواری کرد که برنامه ها و اقدامات روابط عمومی در دوره محمد سپهر مدیر جدید روابط عمومی این سازمان نیز با نگاهی نو و تعامل سازنده پیاده سازی شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو اضافه کرد: امروزه شرکت ها با پردازش داده ها و تبدیل آن ها به اطلاعات، از BI(Business Intelligence) یا هوش تجاری در جهت پیشبرد استراتژی ها بهره می برند و با توجه به وقایع جهانی در بازار مصرف، تقاضا، توازن در مصرف و تجارت،‌ اعمال قوانین جدید و مواردی مشابه، تصمیم گیری می کنند و این نگرش باید توسط شرکت های داخلی نیز به درستی پیاده سازی شود.


غریب پور به اکتشافات انجام شده اشاره کرد و گفت: از نیمه دوم سال گذشته سطح اکتشافات از 250هزار کیلومتر مربع به 650هزار کیلومتر مربع افزایش پیدا کرده و طبق گزارش های جدید، اکنون 90درصد از مقدمات در این برنامه انجام شده است.


غریب پور تاکید کرد: امروزه کشور در حال آشناشدن با امکانات و توانمندی های بخش معدن برای توسعه، اشتغال،‌ رفع محرومیت، ایجاد توازن و همینطور محرومیت زدایی است که این امر، نیاز به هماهنگی و همسویی روابط عمومی ها در انعکاس اقدامات را برجسته تر می سازد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد