درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 08:44   

اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا

  اعتصاب کارگران انبارهای آمازون در آمریکا


ادامه ادامه مطلب یک

استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»

  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


ادامه ادامه مطلب سه

«فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»

  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پروتکل ها و رویه های عملیاتی در هنگامه کروناویروس
  تهیه بسته های حمایتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رسانه های برخط و مکتوب
  فناوری هایی که فرایندها و اثربخشی مدیریت روابط عمومی را تغییر می دهند
  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا
  آیا حریم خصوصی یکی از بزرگترین قربانیان کرونا خواهد بود؟
  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست
  کوشش در جبهه صنعت و پیشبرد پروژه های شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن با رعایت نکات بهداشتی ادامه دارد
  تاکید رئیس جمهور بر تسریع در واگذاری شرکت ها و دارایی های دولت و همچنین فروش اموال مازاد بانک ها
  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا
  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41274صفحه نخست » رادیو روابط عمومیچهارشنبه، 11 دی 1398 - 19:18
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد؛ حرکت روابط عمومی‌های شرکت ملی گاز در جهت خدمت رسانی به مردم
رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: از روابط عمومی‌های صنعت انتظار میرود با تلفیق دانش و مهارت در جهت تعالی سازمانی شرکت ملی گاز و خدمت رسانی به مردم گام بردارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: از روابط عمومی‌های صنعت انتظار میرود با تلفیق دانش و مهارت در جهت تعالی سازمانی شرکت ملی گاز و خدمت رسانی به مردم گام بردارند.


به گزارش شارا، حرکت روابط عمومی‌های شرکت ملی گاز در جهت خدمت رسانی به مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد عسگری رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در نشست تخصصی آموزشی روسای روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران که در مشهد برگزار شد گفت: این نشست فرصت مناسبی بود تا موانع و مشکلات، نقاط ضعف و قوت، تهدید‌ها و فرصت‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد و راهکار‌های لازم برای توسعه هماهنگی‌ها شناسایی و ارائه گردد.

او با بیان اینکه تلاش مدیران و کارکنان واحد‌های روابط عمومی خدمت به مردم و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران با افتخار در همه بخش‌ها حضور پیدا کرده و افتخار دولت‌ها و نظام اسلامی است و با توجه به وظایفی که بر عهده همکاران ما گذاشته شده و خدمت رسانی به مردم و صنایع در بخش‌های مختلف کشور، نمره قابل قبولی را اخذ نموده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مشکلات عدیده در روابط عمومی‌ها خللی در فعالیت‌ها وارد نکرده است، گفت: از مدیران روابط عمومی و همکاران انتظار داریم با وجود کاستی‌های موجود، در جهت تعالی سازمانی و رو به جلو حرکت کنند و این موضوع مستلزم برنامه ریزی جامع در این زمینه است.

عسگری ادامه داد: ۷۵ درصد سبد انرژی کشور متعلق به صنعت گاز است و این موضوع اهمیت حضور صنعت در کشور را نشان می‌دهد.

او تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران با افتخار و سرافرازی و بدون هیچ گونه خدشه‌ای به ماموریت خود رسیدگی می‌کند و می‌طلبد روابط عمومی‌ها در حوزه اطلاع رسانی فعالیت‌ها گام‌های بیشتری بردارند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: در حال حاضر ظرفیت لازم جهت انتقال ۹۰۰ میلیون مترمکعب در شبکه گاز کشور وجود دارد.

عسگری با اشاره به تحولات صریح و گسترده در حوزه روابط عمومی ادامه داد: روابط عمومی‌ها اگر بخواهند در این عرصه مفید واقع شوند و پا به پای پیشرفت‌های کشور در حوزه گازرسانی حرکت کنند نیازمند خانه تکانی بوده و باید با تلفیق دانش و مهارت در جهت اهداف صنعت گاز گام بردارند.

او تصریح کرد: با تشکیل اتاق فکر در واحد روابط عمومی ستاد شرکت ملی گاز و شرکت‌های گاز استانی، پالایشی و خطوط انتقال، سعی کرده ایم این تصمیمات جمعی باشد و مورد بررسی قرار بگیرد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شوخی آوریل در ایران، تنها یک بار و آن هم به شکل طرح ترور ناشر همان روزنامه!


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  نگاهی به کتاب «پایان بیماری‌های واگیر»


  استیکرهای آگاه سازی و اطلاع رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


  چگونه می توان از خانه کار کرد/ 6 توصیه


  «فاصله‌گیری اجتماعی» یا «فاصله‌گیری فیزیکی»


  کروناویروس: رهنمودهایی برای منابع انسانی و کارفرمایان در مورد برنامه ریزی استمرار کسب و کار


  اوج‌گیری استفاده از نرم‌افزارهای ارتباط ویدئویی در پی شیوع کرونا


  اصول روابط عمومی - چگونگی تنظیم یک برنامه روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"