درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 20:07   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41258صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 10 دی 1398 - 10:19
روابط عمومی؛ طبل بزرگ زیر پای چپ...
غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر - آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند. غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آنان که خدمت زبر پرچم یا همان سربازی را گذراندند نیک به یاد دارند برای انجام رژه و هماهنگی گروه رژه رونده با گروه موزیک، می باید با صدای طبل بزرگ پای چپ خود را به زمین فرود آورند تا این هارمونی و هماهنگی جلوه بصری و شنیداری مناسبی پیدا کند.


غرض از یادآوری این مطلب نگاهی گذرا به روابط‌عمومی است، جایی که باید در یک دستگاه اداری و سازمانی این هارمونی چنان باشد که هم صدایی طبل و پا بتواند گوش نواز و مناسب جلوه نماید.


چه اینکه اگر به هر دلیل این نظم فرو ریزد نه آن صدا و نه آن تصویر خوشایند کسی نخواهد بود.


شاید نقش روابط عمومی را باید در این ویژگی ملاحظه و مورد امعان نظر قرار داد.


ضرورت هماهنگی و برنامه ریزی در روابط عمومی در واقع کوبیدن همان گام چپ است تا برای مخاطبان درون و برون سازمان تداعی گر سپردن امور سازمانی در بعد اطلاع رسانی و غیره برای روابط عمومی باشد.


این روابط عمومی است که می تواند با کار کارشناسی دقیق و موشکافانه شرایطی را فراهم آورد که چهره یی موجه برای سازمان خود در نزد مخاطبان بسازد.


چه خوب است مدیران با بها دادن به روابط عمومی ها این هارمونی را بوجود آورده و بیش از پیش بر نقش روابط عمومی به خودباوری رسیده و موجبات ارتقا و بقای سازمان خود را در نزد مخاطبان و افکار عمومی فراهم سازند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران