درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 19:00   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41255صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 9 دی 1398 - 18:18
مدیر عامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی فرهنگ ساز چشم بینای سازمان است
جایگاه روابط عمومی جایگاهی رسمی و مورد حمایت ایجانب می باشد و با حمایت مدیران ارشد، جایگاه و شان روابط عمومی در استانها ارتقا می یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط‌عمومی فرهنگ ساز چشم بینا و گوش شنوای سازمان است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی این بانک اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی از بهترین و مهمترین حوزه های بانک تلقی می گردد و عملکرد این حوزه در ستاد بانک پیشرفت قابل ملاحظه ای به نسبت گذشته داشته است.

 

وی افزود: جایگاه روابط عمومی جایگاهی رسمی و مورد حمایت ایجانب می باشد و با حمایت مدیران ارشد، جایگاه و شان روابط عمومی در استانها ارتقا می یابد.


مهدیان با اشاره به اینکه طی دهه اخیر جایگاه روابط عمومی در سازمانها از جایگاهی تشریفاتی به جایگاهی راهبردی تبدیل شده است افرود: از همه ظرفیت های رسانه ای می توان برای انعکاس خدمات و محصولات بانک بهره برداری نمود. وی با تبیین جایگاه مشاوره ای همکاران روابط عمومی برای مدیران استانی توصیه نمود همواره در رخدادها و موقعیت های گوناگون نقش مشاوره ای را ایفا نمایند.


وی فرهنگ سازی همکاران روابط عمومی را در ارتقا و اعتلای سازمان بسیار موثر دانست و گفت: همکاران روابط عمومی لازم است حائز ویژگی های نظم، شخصیت و بالندگی و نمایانگر جلوه و آراستگی سازمان باشند.


رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون رعایت آراستگی ظاهر شعب را در ارائه خدمات به مشتریان موثر دانست و افزود: شایسته است ظاهر شعب در زیبایی ظاهری و نظم تابلوها و پوسترهای اطلاع رسانی حد اعتدالی داشته باشد و فضای شعب همراه با آرامش و نشاط برای تعامل مناسب با مشتریان و مراجعین باشد.


مهدیان حضور بانک توسعه تعاون در نمایشگاه ها، مراسم و تبلیغات محیطی را مبتنی بر نقطه نظرات کارشناسی دانست و گفت: حضور بانک توسعه تعاون در رخدادها موجب شناسایی خدمات و محصولات بانک می شود و شایسته است بانک در نمایشگاه ها و همایش های استانی نیز توسعه یابد.


وی با بیان اهمیت دریافت بازخورد محصولات تخصصی بانک و انعکاس نقطه نظرات مشتریان و ذینفعان گفت: بهبود خدمات و ارتقای کیفیت محصولات بانک از طریق تعامل و استماع نظرات مشتریان و صاحب نظران میسر است.


رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون تجربه و تخصص همکاران روابط عمومی استانها را در سازمان بسیار ارزشمند دانست و به مدیران استانی توصیه نمود از ظرفیت این عزیزان در جایگاه تخصصی به نحو مناسبی بهره برداری شود.


مهدیان برگزاری مستمر و منظم سالیانه کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی را الزامی و اثر گذار دانست و ابراز امیدواری نمود با عملکرد، تلاش و مراقبت و تعامل بیشتر همکاران روابط عمومی استانها جایگاه روابط عمومی در استانها تقویت یابد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است


  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی