درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:39   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41252صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 9 دی 1398 - 12:38
مشاور روابط عمومی مدیر عامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود
سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون گفت: روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون گفت: روابط عمومی کارآمد موجب اعتلای سازمان می شود.
 
 به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی استانها که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی زنگار گرفته نمی تواند به خوبی محصولات و خدمات سازمان را انعکاس دهد، از این رو شفافیت عملکرد و اطلاع رسانی مناسب در انعکاس بهینه خدمات بانک بسیار حائز اهمیت است.
 
 وی در همین رابطه افزود: اطلاع یابی از جریان های اطلاعاتی و عملکردی سازمان در ایفای نقش وظایف بسیار مهم است. معادی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در ارزش آفرینی و اعتماد آفرینی در میان ذینفعان و مشتریان افزود: ایجاد جریان آزاد اطلاعات و زمینه سازی برای تحقق بخش مهمی از حقوق شهروندی و سازمانی در زمره ماموریت های همکاران روابط عمومی می باشد و دفاع از حقوق مردم و صیانت از حقوق سازمان از تکالیف ارزنده این عزیزان است.
 
 معادی رصد و آگاهی از دیدگاهها، نقطه نظرات جامعه هدف و عموم مردم را از مهمترین کارکردهای روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی کارآمد موجب ارتقا و تعالی سازمان می شود و در صورت ناکارآمدی این واحد، ممکن است سازمان به اضمحلال برود.
 
 مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون نقش همکاران روابط عمومی این بانک در انعکاس عملکرد این بانک در طرحهای ملی را اثر گذار دانست و ابراز امیدواری نمود با تلاش همکاران روابط عمومی، اطلاع رسانی خدمات بانک در طرحهای ملی و تکالیف دولتی مداومت یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد