درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:45   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41250صفحه نخست » یکشنبه، 8 دی 1398 - 23:51
اسپاتیفای از سال ۲۰۲۰ تبلیغات سیاسی را ممنوع می‌کند
در نوامبر سال ۲۰۲۰ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار می‌شود. اسپاتیفای سرویس پخش استریم موسیقی با ممنوع کردن تبلیغات سیاسی قصد دارد جلوی پخش اخبار و اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده را در این انتخابات بگیرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در نوامبر سال ۲۰۲۰ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار می‌شود. اسپاتیفای سرویس پخش استریم موسیقی با ممنوع کردن تبلیغات سیاسی قصد دارد جلوی پخش اخبار و اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده را در این انتخابات بگیرد.
 
 گسترش اطلاعات و اخبارغلط و نادرست پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر ۲۰۲۰ نگرانی‌ها را برانگیخته است.
 
 اسپاتیفای Spotify تبلیغات سیاسی را در سال آینده میلادی به دلیل این نگرانی‌ها قطع می‌کند. مسئولین اسپاتیفای گفتند این شرکت در حال حاضر قادر به بررسی و تایید محتوای تبلیغات سیاسی نیست، بنابراین فروش تبلیغات سیاسی در اوایل سال ۲۰۲۰ به حالت تعلیق در خواهد آمد.
 
 هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد میزان درآمد اسپاتیفای از طریق تبلیغات سیاسی در دسترس نیست اما دونالد ترامپ از حزب جمهوریخواه و سناتور برنی ساندرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات‌ها در این سرویس موسیقی تبلیغات سیاسی کرده‌اند.
 
 اسپاتیفای یک شرکت سوئدی است و در سراسر دنیا ۱۳۰ میلیون عضو دارد. این سرویس استریم موسیقی به ویژه بین جوانان آمریکایی شناخته شده است و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند از طریق این سرویس به رای‌دهندگان جوان آمریکایی دسترسی پیدا کنند. بسیاری از کاربران در ایالات متحده آمریکا از تبلیغات رایگان این سرویس استفاده می‌کنند.
 
 شرکت‌های بزرگ اینترنتی واکنش متفاوتی به تصمیم اسپاتیفای مبنی بر قطع تبلیغات سیاسی در سال ۲۰۲۰ نشان داده‌اند.
 
 سرویس پیام کوتاه توییتر تا حد زیادی تبلیغات سیاسی را محدود کرده است. گوگل هم در ماه نوامبر اعلام کرد که به تبلیغات سیاسی هدفمند فقط بر اساس معیارها و مشخص شدن سن‌، جنس یا آدرس کدپستی اجازه داده می‌شود.
 
 اما فیس‌بوک می‌خواهد همچنان به پخش تبلیغات سیاسی اجازه بدهد. این شبکه آنلاین استدلال می‌کند که کاربران و روزنامه‌نگاران باید تبلیغات را بر اساس واقعی بودن نشان دهند.
 
 اسپاتیفای به‌طور رسمی در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ در سوئد راه‌اندازی شد.
 
 کاربران با پرداخت هزینه‌عضویت ماهانه می‌توانند از خدمات این سرویس استفاده کنند. این سرویس استریم در اکثر کشور‌های اروپایی، آمریکای شمالی و برخی کشور‌های آفریقایی و آسیایی فعال است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد