درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41236صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 8 دی 1398 - 11:50
گزارش برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خلا موجود بین مسئولین و مردم و ایجاد برخی نارضایتی ها در بین مردم، نقش روابط عمومی ها در جبران شکاف پیش آمده را بسیار مهم دانست و گفت: روابط‌عمومیها با تبیین درست عملکرد دولت و نظام به مردم می توانند رضایت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را سبب شوند.
  

استاندار آذربایجان غربی: روابط عمومی ها نقش مهمی در تقویت ارتباط مسئولین و مردم عهده دار هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خلا موجود بین مسئولین و مردم و ایجاد برخی نارضایتی ها در بین مردم، نقش روابط عمومی ها در جبران شکاف پیش آمده را بسیار مهم دانست و گفت: روابط‌عمومیها با تبیین درست عملکرد دولت و نظام به مردم می توانند رضایت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را سبب شوند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجات غربی؛ محمدمهدی شهریاری در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با تاکید بر اینکه دولت تاکید بسیار زیادی در اطلاع رسانی دقیق از عملکردها برای مردم دارد افزود: در بسیاری از مسائل اگر مردم متوجه اقدامات و تلاشهای دولت می شدند شاهد افزایش رضایت عمومی می بودیم.

وی بابیان اینکه عملکردها نقد می شد اما پاسخ درستی به مخاطب داده نمی شد گفت: متاسفانه اقدامات دولت بخوبی به اطلاع مردم نرسیده است.

شهریاری به شرایط سیاسی اقتصادی حاکم بر کشور تا پیش از آغاز دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دولت در شرایط تحریم و قطعنامه های شورای امنیت، تحریم بانکی و کاهش شدید قیمت نفت و فروش آن کارش را شروع کرد و به لطف خدا و همراهی مردم توانست رشد اقتصادی آزادسازی سپرده های ایران در بانک های خارجی و دهها رخداد مثبت سیاسی اقتصادی را پایه گذاری کند اما هجمه های داخلی علیه دولت توسط گروه های سیاسی مانع بیان واقعیت ها به مردم شد.

مقام عالی استان گفت: متاسفانه بعضی مواقع گروه های سیاسی منافع نظام را تشخیص نمی دهند و با تفکیک دولت و نظام به بدترین شکل ممکن آن را مورد حمله قرار می دهند.

شهریاری ضعف اطلاع رسانی را در شرایط سیاسی که ترامپ با خروج از برجام و ایجاد تحریم های پیچیده سبب شد در بروز نارضایتی عمومی موثر دانست.

وی با بیان اینکه با وجود شرایط سخت اقتصادی شاهد سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در استان هستیم ادامه داد: ۲۶۵۰ کلاس درس در دست ساخت داریم، ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در حال آسفالت است و چند بیمارستان شاخص در حال اتمام و تکمیل است اما متاسفانه در بیان این اقدامات شاخص کوتاهی شده است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان این پرسش که دولت های قبل که نفت را با نرخ ۱۴۷ دلار می فروختند چه سرمایه گذاری خاصی در استان انجام دادند؟ افزود: این دولت با نفت ۳۰ و ۴۰ دلار در شرایط پیچیده تحریمی بیشترین سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت ها در استان انجام داده است. هر هفته توانایی افتتاح پروژه های بزرگ را در استان داریم. از پتروشیمی میاندوآب گرفته تا اتمام مراحل ساخت چند بیمارستان را در دستور کار داریم اما این رویدادهای بزرگ را چقدر برای مردم اطلاع رسانی کرده ایم باید اعتراف کرد که ضعیف عمل کرده ایم.

شهریاری گفت: عده ای با نگاه سیاسی و انتخاباتی تخریب دولت را در دستور کار قرار دارند.

وی به نقش و اهمیت ارتباط با مردم و سهم روابط عمومی ها در این حوزه اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولین از انتقاد مردم واهمه دارند در حالیکه اگر مردم واقعیت ها را بدانند همانطور که در این چهل سال نیز ثابت کردند همراهی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مهمترین وظیفه روابط عمومی را کمک به مناسبات سازمان با مخاطبان و ذینفعان، انتقال مشکلات و مسائل مردم به مسئولین، همکاری با رسانه های جمعی، پاسخگویی به شبهات،ایجاد حسن رابطه بین کارکنان در داخل سازمان، افکار سنجی عمومی دستگاهی، مقابله با بحران ها از طریق پاسخگویی بموقع و شفافیت با مردم عنوان کرد و افزود: وظیفه روابط عمومی نصب دو بنر و پوستر نیست جایگاه این حوزه خیلی فراتر از اینهاست.مدیران دستگاه های اجرایی باید در ارتقای جایگاه روابط عمومی ها از طریق تامین امکانات، نیروی مورد نیاز و آموزش اقدام نمایند.


مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی:اجرایی نمودن سند راهبردی روابط عمومی های استان در دستور کار قرار دارد
باقری با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی مابین دستگاه های اجرایی و مردم تصریح کرد: برایتبیین جایگاه و بروز توانمندی های روابط عمومی، اجرایی نمودن سند روابط عمومی های استان در دستور کار قرار دارد.

محمد باقری در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به ریاست استاندار، فعال سازی جلسات هیات رئیسه روابط عمومی های استان و اجرایی نمودن سند راهبردی و تقویت همکاری مابین روابط عمومی های استان را از جمله اقدامات سالجاری برشمرد.


وی با تقدیر از بانیان تدوین سند راهبردی روابط عمومی های استان، تصریح کرد: نشست روابط عمومی های استان با حضور مدیران روابط عمومی و مدیران دستگاه های اجرایی برای نخستین بار برگزار می شود.


باقری ارزیابی گزارشات ارسالی از عملکرد هفته دولت، ارتباطات مردمی، به روز رسانی و خلاقیت و نوآوری را از جمله فاکتورهای انتخاب روابط عمومی های برتر استان عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد